• Anonym (Bastu)

Tankar i bastun

Jag och min man har varit gifta i 15 år och har det jättebra ihop. Ibland har vi pratat lite om att ha ett litet äventyr tillsammans... men bara pratat. I mellandagarna var vi hemma hos en bekant till min man på middag. Vi kom på eftermiddagen och tog först en promenad. Jag har bar träffat honom flyktigt så det var ett bra sätt att bekanta oss. Efter promenaden blev det ett glas vin och sen bastu. I bastun märkte jag att killen tittade lite på mig, visserligen lite oskyldigt. Jag är galen i att basta och sitter gärna kvar länge på övre bänken :) men min man och kompis flyttade ner för att orka med. Varför vet jag inte men när min man gick ut för att duscha och förbereda maten drog jag upp knäna och "råkade" visa allt för kompisen som lite försiktigt tittade. Ingenting mer hände men jag blev så nyfiken på att få känna honom. I förrgår var jag där ensam och allt blev så fint. Min man är bara glad för mig men är det hela lite fel?

• Svar på tråden Tankar i bastun
  • Anonym (Bastu)
    pojken81 skrev 2015-01-05 13:12:32 följande:
    Önskar jag fick uppleva liknande saker :)
    ;)
  • Anonym (Bastu)
    Maltemånsson skrev 2015-01-05 13:12:36 följande:

Det låter utomordentligt eftersom alla är med på det. Av nyfikenhet, innan ni tog det ett steg längre, kommunicerade du till älskaren att din man var med på det? Eller är/var han ovetande om detta? Vem tog det första steget till sex? 

Kompisen visste att det var ok från min man. Jag tror inte han hade gått vidare annars.... kompisar. Vi tog nog båda steget :)
  • Anonym (Bastu)
    jögga06 skrev 2015-01-05 13:15:54 följande:

Ni knullade alltså?!

Vi älskade...
  • jögga06
    Anonym (Bastu) skrev 2015-01-05 13:18:59 följande:
    Vi älskade...
    Slutprodukten blir ju samma sak..;) även om man kan tycka att äslkar gör man med sin partner, som man älskar, och knullar gör man när man är med någon annan.
  • Anonym (liteäldremenkåt)

Underbart vi har också bastu här hemma drömmer också om något liknande brukar sitta och fantisera om just det som du fick uppleva, tänka att få sitta med ståkuk och se en annan kvinna än sin sambo visa allt av sin härlighet och sen kanske även få känna på varandra....MUMS Flört

• Anonym (Bastu)
    jögga06 skrev 2015-01-05 13:25:06 följande:
    Slutprodukten blir ju samma sak..;) även om man kan tycka att äslkar gör man med sin partner, som man älskar, och knullar gör man när man är med någon annan.
    Du använder vilka ord du vill :)
  • Anonym (Bastu)
    Anonym (liteäldremenkåt) skrev 2015-01-05 13:25:16 följande:

Underbart vi har också bastu här hemma drömmer också om något liknande brukar sitta och fantisera om just det som du fick uppleva, tänka att få sitta med ståkuk och se en annan kvinna än sin sambo visa allt av sin härlighet och sen kanske även få känna på varandra....MUMS Flört

Lycka till!! ;)
  • Anonym (Bastu)
    jögga06 skrev 2015-01-05 13:33:04 följande:
    vad var tanke med detta? Gillar de också att knulla folk de bastat med eller vaddå?
    hmmmm... ja det känns lite olustigt !
Svar på tråden Tankar i bastun