Inlägg från: exoticthrill |Visa alla inlägg
  • exoticthrill

Gastric bypass 2015

I dag ringde dem från obesitas mottagningen och berättade att jag är beviljad operation:) Min remiss skulle skickas vidare till Skövde är det någon som vet hur lång tid det brukar ta innan skövde kommer höra av sig?

• exoticthrill

Tack för ditt svar muffinsmagen. Lycka till på tisdag och skriv gärna hur det gick för dig och hur du mår osv.

• exoticthrill

Usch vad jobbigt med såna drömmar kan tänka mig att det blir något liknande för mig haha. Hoppas allt går bra och skriv gärna hur du mår osv när du orkar kan och vill!!

• exoticthrill

Tack för att du hörde av dig och berättade:) Hoppas att din hals blir bättre snart förstår att det måste göra jätteont efter slangarna i halsen. Hur mår du i dag? Har du kunnat få i dig något?

• exoticthrill

Hej igen. Skönt att du har fått komma hem. Känner du någon smärta i magen? Trist att du blivit förkyld:( Hur länge till ska du gå på flyt innan du får "börja äta"? Roligt att du fick beröm:)

• exoticthrill

Krya på dig med förkylningen. Vilken sorts smärtstillande har du fått? Hur ofta får du ta tabletterna? Måste kännas jobbigt att känna sig baki s:( Har hört talas om att man måste ta sprutor i några dagar efter operation vart tar man sprutan?

Hoppas du känner dig bättre snart och får tillbaka energin.

• exoticthrill

Tack för dina uppdateringar och att du svarar tålmodigt på mina frågor:)

När du var på inskrivningssamtal var det någon tandhygienist som kollade dina tänder? Har hört att det är så på vissa ställen. Fick du besked på en gång att du var godkänd för operation alltså samma dag? För vissa får ju en preliminär tid men att läkaren ska godkänna det på inskrivningssamtal.

Kostar sprutorna och tabletterna mkt?

Som du säger energin kommer säkert tillbaka när du slutar med tabletterna.

Du skrev att du har svårt och få i dig allt du ska pga illamåendet men känner du mättnadskänsla fort?

• exoticthrill

Det finns alltså ingenting som du är sugen på? Måste vara en konstig känsla. För en annan är det svårt att föreställa sig det.

Känner du dig ändå nöjd att du gjorde operationen trots att du inte mår bra och har svårt att få i dig något?

När du var inskrivningsamtalet gick de i genom hälsodeklarationen ordentligt? Fick du träffa kurator också?

• exoticthrill

Som du säger så är det nog bara tillfället att du inte mår bra.

Det varmycket pengar för allt det man behöver men kan tänka mig att det är värt varenda krona.

När du var på inskrivningssamtal var det fler än du som skulle opereras samma dag som dig?

När du har nu har gått på flyt vilken sort har du använt och vad har varit favoritsmaken?

Har du kollat vågen någon gång sen du kom hem?

Svar på tråden Gastric bypass 2015