Spermiedonation
Hej! Vad skönt att hitta en till. Vi är också i er situation och ska alldeles snart göra en testikelbiopsi för att se om de hittar nåt där. Om inte är vårt alternativ donation som det ser ut i dagsläget. Jag har dock inte accepterat det helt i tanken men hoppas att det är för att vi inte är riktigt där än. Jag har också Danmark mycket i huvudet just för den långa kön här i Sverige. Men vi är helt på det klara att vi vill berätta för barnet så tidigt som möjligt och vill ha en öppen donator just för att det ska va helt upp till barnet att bestämma hur den vill göra sedan. Vi resonerar lite som så att det är vår sorg och vårt problem att inte kunna få barn. Om vi ändå väljer barn så är vår plan att barnet i af ska få bestämma över sitt ursprung och om det vill ta reda på mer om det. Tänker också om barnet skulle ha någon sjukdom som man behöver ta reda på mer om. Då skulle jag bli förkrossad om jag inte hade den möjligheten. Bollar jättegärna mer med dig som är i samma läge som en själv! Kämpakramar!