• Anonym (Anonym)

Hur ofta bör kvinnor byta underkläder?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ofta bör kvinnor byta underkläder?
  • fluu

Tja, kanske när de behöver?

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (Äckligt)

Jag tycker det hör till god hygien att byta underkläder (iaf trosor) varje dag. Det kan vara rester av kiss och andra vätskor som luktar en massa sen. Skulle känna mig väldigt äcklig om jag skulle gå i samma trosor två dagar i rad utan att tvätta dem.

• Fjärilslarv

Byter strumpor och trosor varje dag, ibland till och med 2ggr om dagen om jag tränat och sedan duschar.

• Anonym (Anonym)
    Fjärilslarv skrev 2015-01-09 17:36:12 följande:

Byter strumpor och trosor varje dag, ibland till och med 2ggr om dagen om jag tränat och sedan duschar.

Strumprna är inte så viktiga. Trosorna är viktigare med allt glägg och slem som rinner ut. 
  • Anonym (Okej)
    Anonym (Anonym) skrev 2015-01-09 17:54:09 följande:
    Strumprna är inte så viktiga. Trosorna är viktigare med allt glägg och slem som rinner ut. 
    Har du så mycket glägg och slem så att trosorna blir äckliga skulle jag rekommendera dig trosskydd och ev ett besök på gyn.
  • Fjärilslarv
    Anonym (Anonym) skrev 2015-01-09 17:54:09 följande:
    okej du är fri att ha din åsikt precis som jag.
  • Anonym (Renlig)

Själv byter jag trosor flera gånger per dag då jag tränar & svettas mycket. Strumpor byter jag varje dag, BH byts var tredje dag. 

• Anonym (Anonym)
    MxMeNow skrev 2015-01-09 19:30:17 följande:

Alla bör byta underkläder minst en gång dagligen anser jag!

Jag brukar byta efter 3-4 dagar. Kvinnor bör byta dagligen. 
  • MxMeNow
    Anonym (Anonym) skrev 2015-01-09 19:31:51 följande:

Jag brukar byta efter 3-4 dagar. Kvinnor bör byta dagligen. 

Då hoppas jag att ja aldrig behöver ta i dig med tång för det säger en del om din hygien.
Svar på tråden Hur ofta bör kvinnor byta underkläder?