Inlägg från: Qui |Visa alla inlägg
  • Qui

Hostmedicin Coccillana

Hej!
    Har en sådan förskräcklig hosta och coccillana hostmedicin är det enda jag har hemma. På FASS står det att att "inga ogynnsamma effekter har påvisats" är det någon som vet om det är ok att ta en matsked till natten?

• Svar på tråden Hostmedicin Coccillana
  • Qui

Får försöka klara mig utan å länge det går. Tack för snabbt svar!

• Qui

Jo det är det! Jag ringde sjukvårdsupplysningen som sa att det inte var någon fara, men törs man lita på dem? Ska iaf försöka sova utan, det gick iof inte så bra inatt har typ sovit 4 timmar. Dumma förkylning!

• Qui

Änglatuss: Lunginflammation! Då förstår jag att du har behövt lite mollipect, tror inte att jag behöver ta någon coccillana!
    Får dricka mycket vatten så kanske rethostan lägger sig.

• Qui

Det är ganska intressant vad läkare säger olika saker om läkemedel... Men det är väl så att man bör avstå så mycet man bara kan från läkemedel under en graviditet.

• Qui

Änglatuss: Jag vet hur det är att ha lunginflammation, stackars dig! Sköt om er och krya på dig!

Neptunus: Nöden har ingen lag! Måste man ha medicin så måste man, och det är väl himla tur att det finns.
    Givetvis ska du lita på din läkare!!! De vet vad de pratar om!
    Sköt om er och ha det bra.

Ska kurera mig med thé och honung tror jag, och blir det ingen sömn tar jag en pytteliten halv halv tesked med Coccillana så att det dämpas lite.

Svar på tråden Hostmedicin Coccillana