Inlägg från: danka25 |Visa alla inlägg
  • danka25

Någon som anlitat sembo för semestern??

hej...vi bilar genom europa varje sommar. bla pga att vi har rötter i kroatien , vi har aldrig anlitat sembo men kan säga att vi använder oss av internet sidor som har jätte bra boende som är dubbelt så billiga som sembo är....om ni vill till kroatien o havet så hjälper jag gärna till...

• danka25

hej alla
    ja lite bilder på split o där var vi brukar vara varje sommar finns i mitt galleri...skriv o fråga det ni är intresserade av så är det lättare fäör mig att hänvisa o hjälpa er med frågorna runt det....
    landet är ju fin o man ska definitivt bila ner, för då kan man hitta sitt speciela vik eller plats...

• danka25

vi åker från gbg ... till helsingborg sen tar vi båten till helsingör 20 min. sen åker vi till puttgarden o färgan till tyskland 40 min, sen brukar vi åka till hamburg, hannover, kassel,nunberg(eller hur man nu stavar det ), passau (strasborg),sen brukar vi åka maribor , sen blir det zagreb sen motorvägen till split, eller om vi åker till bosnien så brukar vi åka zagreb, gradiska sen banja luka , sen hem till min makes familj i prijedor ;) en riktig bra resa...
    vi brukar övernatta lite varstans, (beror på hur trötta vi blir kör bägge två) men i år övernattade vi i passau på vägen ner , o i kassel på vägen upp...det va jätte bra...

Svar på tråden Någon som anlitat sembo för semestern??