Är jag för snygg?
Anonym (Oh YES!) skrev 2015-01-12 01:10:39 följande:
Du kanske har "den där" utstrålningen som en del kvins har? Är du nöjd med det du har och lixom avspänd, rak i ryggen och glad? Det kan räcka för att bli en dunderpingla. Det syns på låångt håll om en kvinna är sån. Alla män ser henne. Att du för dig som en ouppnålig drottning bara för att du vet vad du vill och vad du skiter i. Säker i dig själv. Väldigt attraktivt.
Och seriöst jag är ingen tiopoängare utseendemässigt, jag är som folk är mest, alldaglig och medel i utseendet. Men jag är smal samt uppfattas som betydligt mycket yngre än vad jag är. Jag klär mig i det jag gillar och vet passar min kropp. Jag får nog medge att jag har självkänsla och självförtroende så det sprutar ur öronen. Men jag liksom bara är sån. Har funderat mycket på varför jag skiljer ut mig från mängden och frågar jag vänner så är deras svar att jag har "det". Men vad det är närmare specat verkar svårt.
Att hitta en partner har dock aldrig varit svårt. Men antar att det är väl med det som med resten gällande mig. Är jag intresserad så inte går jag som katten kring het gröt utan ser till att tala om det för vederbörande.