• Anonym (Snygg långtifrån, men långtifrån snygg ;))

Är jag för snygg?

Jag har ett väldigt trevligt problem. (Har aldrig varit på ett forum förut, men jag känner att jag verkligen måste få svar på detta!)

Jag och min kompis hade en väldigt märklig diskussion häromdagen. De flesta av mina kompisar runtomkring har börjat gå in i stadiga förhållanden och verkar leva jättelyckligt. Det är i princip bara jag som är kvar som singel, det är iallafall så det känns. Hur som helst pratade jag och min kompis om detta och jag konstaterade att jag fortfarande är singel och förstod inte riktigt varför det blivit så. Hur kan alla träffa någon och jag stå kvar själv? Han gav mig det mest chockerande svaret. 

Han: "Haha, men det fattar du väl?"
    Jag: "Nej, vadå?"
    Han: "Du är för snygg!"
    Jag: "Men skärp dig, varför seriöst?"
    Han: "Nej, jag är allvarlig. Du är för snygg för att någon ska våga satsa på dig. I stort sätt varenda kille jag känner tycker att du är brutalt snygg, men out of their league."
    Jag: "Skojar du?!"
    Han: "Nej. Du är lite av en drömtjej. Tjejen alla killar snackar om och vill ha, men som ingen vågar sig på. Alla killar tar för givet att du kommer dissa dem."
    Jag: "Men det är ju helt sjukt?!"
    Han: (Rycker på axlarna) "Det är så det är."

Nu undrar jag, stämmer min kompis teori? Är det möjligt att killarna anser att jag är för snygg? Jag själv anser verkligen inte det nämligen. Tacksam för svar!

• Svar på tråden Är jag för snygg?
  • Anonym (C)

Nej du är så ful att ingen vill ha dig..

• Anonym (Nja)

Med tanke på att även toppmodeller hittar partners, så förmodligen inte.

Varför är det ett trevligt problem? Jag skulle tycka att det vore dötrist att alltid vara singel.

• Anonym (Oh YES!)

Du kanske har "den där" utstrålningen som en del kvins har? Är du nöjd med det du har och lixom avspänd, rak i ryggen och glad? Det kan räcka för att bli en dunderpingla. Det syns på låångt håll om en kvinna är sån. Alla män ser henne. Att du för dig som en ouppnålig drottning bara för att du vet vad du vill och vad du skiter i. Säker i dig själv. Väldigt attraktivt.

• Anonym (B)
    Anonym (Nja) skrev 2015-01-12 00:48:25 följande:

Varför är det ett trevligt problem? Jag skulle tycka att det vore dötrist att alltid vara singel.

Anonym (C) skrev 2015-01-12 00:44:08 följande:

Nej du är så ful att ingen vill ha dig..

Ja så måste det vara. Har inte tänkt på det. Drömmer
    Anonym (Nja) skrev 2015-01-12 00:48:25 följande:

Nej jag vet, det låter helt sjukt! 

Det är väl ett trevligt problem att få höra att man är "för snygg"? Jämfört med många andra problem här på FL, tycker du inte? Glad

Ja, det är lite tråkigt att vara singel... Obestämd

fotbollstokig skrev 2015-01-12 00:43:17 följande:

Det är möjligt!

Jobbigt läge isånnafall Gråter
  • dagon
    Anonym (Snygg långtifrån, men långtifrån snygg ;)) skrev 2015-01-12 01:26:40 följande:
    Jobbigt läge isånnafall Gråter
    Det kanske finns någon stödförening?!
Svar på tråden Är jag för snygg?