Är jag för snygg?
Det beror på med vilka du umgås med,vad du väljer för ställen att gå ut på mm.Mycket möjligt att du är väldigt snygg och det kan göra flera osäkra,men det beror nog även på var du brukar befinna dig för omgivning och uteställen.
Det beror på med vilka du umgås med,vad du väljer för ställen att gå ut på mm.Mycket möjligt att du är väldigt snygg och det kan göra flera osäkra,men det beror nog även på var du brukar befinna dig för omgivning och uteställen.
Jag tror att folk som är sådär galet snygga saknar personlighet och djup. De är ointressanta och tråkiga för att de alltid fått allt de vill ha (vi vet ju alla vilka kungar och drottningar de populära kidsen i skolan var).
Nej okej, egentligen tror jag inte det. Jag hade den bilden av min sambo när vi först träffades, jag ratade honom pga hans utseende i kombination med att han är ganska tystlåten. Lyckligtvis fortsatte vi träffas i olika sammanhang, och jag får erkänna att han visst har personlighet, utseendet till trots ;)
Sen har jag träffat en massa skitsnygga tjejer som har alldeles fantastiska bubblande personligheter, men även de som inte verkar våga vara sig själva alls, som att utseendet är hämmande för dem? Absolut inte vetenskapligt, men lite intressant och kul att diskutera!
Jag har aldrig sett en tjej som varit "för snygg" utan det enda jag ibland ser är tjejr som utstrålar "Jag är oåtkomlig" inte för att de nödvändigtvis är snygga, eller ens tror det - det finns jättemånga tjejer som är nästan fula som ser så ut också. Så att man ser på dem direkt att "Jag är slöseri med tid" och då slösar man naturligtvis inte bort sin tid på dem utan går på tjejer som ser välkomnande ut istället. Sen att du får bra "betyg" i servicejobb förstärker väl nästan den teorin; trevlig, väldig, charmig (ocj snygg då) men inte genuin eller vslkomnande. Skulle jag tro. Sen är du säkert sjukt snygg, det vet jag inget om, så jag tror din kompis. Men snyggt utseendehar aldrig skräm bort någon kille utom dom som är väldigt blyga och osäkra.
Kanske har missat det i tråden någonstans, men hur gammal är du TS?
Haha, ojojoj. Det är galet svårt att rannsaka sig själv.
1. Jag får ofta höra att jag är trevlig och härlig och jag har mycket kompisar. Så att jag skulle vara en dryg jävel, aa kanske. Fast neee. Då hade jag nog fått höra det av någon, någon gång.
2. Jag är kräsen och har krav, absolut. Men det tycker jag och andra sidan att alla borde ha för att visa sig själv respekt. Men jag tror att folk tror att jag har högre krav än vad jag har.
3. Hahaha du är ju rolig jue. Har som sagt många att umgås med och jag tillsammans med folk omkring mig brukar ha väldigt roligt ihop.
4. Jag ser mig själv som ganska öppen, det tror jag att mina vänner också gör. Men jag kanske har svårt att släppa nytt folk nära inpå mig. Det beror lite på hur man ser det.
5. Oj där har vi nog det minsta problemet. Killar flirtar alltid med mig och har gjort sedan jag var 12 år. Problemet är att hitta någon som vill något seriöst med mig.
6. Knepig? Kanske det kanske haha Nejmen ärligt det beror säkert på vem du frågar, men har som sagt ett välbyggt nätverk inom mitt sociala liv.
7. Kanske, den hänger ihop lite med 2:an och 4:an.