Kvinnors längd.
Vilket är snyggast?
Vilket är snyggast?
Vad räknas som kort resp lång? Jag är 1.68. Det var ganska normalt när jag gick i skolan. Nu verkar de flesta gymnasieungdomar vara mycket längre. Jag är ganska finlemmad också så jag kommer väl att räknas som petit om 10-20 år när resten av befolkningen blir längre och tjockare.
Jag förstår inte vad "snyggheten" har med längden att göra öht.???
Jag ser inte någon koppling? Men som partner föredrar jag en kvinna som inte är längre än mig.
Du är notnallång. Jag är 175 så tjejer på 160 gör att jag känner mig mer manlig och stor.
Men hallå, snyggheten kan väl inte ha med storleken att göra? Då borde alltså snyggheten variera beroende på vilket avstånd kvinnan står eftersom hon liksom ser mindre ut längre bort o större ut när man kommer närmare?
Kvinnor är snyggast på avstånd
du är väll inte normallång ? kort snarare.
Kvinnor skall vara korta får man väl anse av utfallet i omröstningen.
jag tror de flesta vill att killen ska vara längre - vilket gör att din omröstning blir konstig - jag gissar att många röstat att de vill ha en "kortare" tjej - det betyder ju inte att alla föredrar korta kvinnor.
Jag är 15 cm kortare än min man - dock är jag längre än vad TS är!
ja, och jag är längre än dig - men fortfarande kortare än min man - så vad jag menar är att din omröstning blir konstig - för vad räknas som kort?
Ideallängden för kvinnor är 160 - 170 cm, om de inte är det är det en fördel att vara under 160 cm. För långa kvinnor är inte så attraktivt, tyvärr
160 cm
Den perfekta längden är det, de snyggaste kändiskvinnorna är mellan 160 - 170 cm långa
Kvinnor ska vara eleganta och röra sig med grace. Det gör inte kvinnor på +180 cm, utan de är då klumpiga, rör sig osexigt, som kameler.
Vad har du för preferenser då?
ja fy fan kolla bara dessa klumpiga osexiga kvinnor . kameler var det va ?