• Anonym (Kort man)

Kvinnors längd.

Vilket är snyggast?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnors längd.
  • Anonym (Olika)

En lång kvinna kan vara vacker på ett sätt medans en kort kan vara vacker på ett annat sätt... Olika längd triggar olika saker i min hjärna. Föredrar dock en i min egna längd för enkelhetens skull

• Anonym (Och...)

Vad räknas som kort resp lång? Jag är 1.68. Det var ganska normalt när jag gick i skolan. Nu verkar de flesta gymnasieungdomar vara mycket längre. Jag är ganska finlemmad också så jag kommer väl att räknas som petit om 10-20 år när resten av befolkningen blir längre och tjockare.

• Anders 386

Jag förstår inte vad "snyggheten" har med längden att göra öht.???

Jag ser inte någon koppling? Men som partner föredrar jag en kvinna som inte är längre än mig.

• Anonym (Kort man)
    Anonym (Och...) skrev 2015-01-12 07:55:54 följande:

Vad räknas som kort resp lång? Jag är 1.68. Det var ganska normalt när jag gick i skolan. Nu verkar de flesta gymnasieungdomar vara mycket längre. Jag är ganska finlemmad också så jag kommer väl att räknas som petit om 10-20 år när resten av befolkningen blir längre och tjockare.

Du är notnallång. Jag är 175 så tjejer på 160 gör att jag känner mig mer manlig och stor.
  • Anonym (Kort man)
    Anders 386 skrev 2015-01-12 12:18:42 följande:

Jag förstår inte vad "snyggheten" har med längden att göra öht.???

Jag ser inte någon koppling? Men som partner föredrar jag en kvinna som inte är längre än mig.

Säg det till kvinnor och långa män.
  • Anonym (Kort man)
    Anonym (Kort man) skrev 2015-01-12 14:34:14 följande:

Du är notnallång. Jag är 175 så tjejer på 160 gör att jag känner mig mer manlig och stor.

Normallång *
  • ölburk2

Alla, alla oavsett längd, som ser kvinnligt proportionerliga ut.. vad ni lägger in i det påståendet får ni själva avgöra..

Fråga mig inte efter källa, ni får söka sanningen själva.
  • Anders 386

Men hallå, snyggheten kan väl inte ha med storleken att göra? Då borde alltså snyggheten variera beroende på vilket avstånd kvinnan står eftersom hon liksom ser mindre ut längre bort o större ut när man kommer närmare?

• Anonym (Kort man)
    Anders 386 skrev 2015-01-12 14:48:18 följande:

Men hallå, snyggheten kan väl inte ha med storleken att göra? Då borde alltså snyggheten variera beroende på vilket avstånd kvinnan står eftersom hon liksom ser mindre ut längre bort o större ut när man kommer närmare?

Längden kan mycket väl vara en del av snyggheten. Inte märkligare än att vissa kvinnor gillar långa män.
Svar på tråden Kvinnors längd.