Inlägg från: Anonym (181) |Visa alla inlägg
  • Anonym (181)

Kvinnors längd.

Jag är 181 lång. Jag är helt tillfreds med min längd trots att jag bara är ett par cm kortare än maken. Mina ex har varit samma längd/kortare. Har aldrig fått negativa kommentarer.

Just nu väger jag 70kg vilket är helt normalt. Snyggast tyckte jag själv jag var när jag vägde 65. Då var jag yngre och vilken låg naturligt där.

• Anonym (181)
    Anonym (o) skrev 2016-02-12 19:39:25 följande:

Diskussionen om modellkroppar och ideal och deras påverkan på kvinnors självbild är en helt annan. Här handlar det om vilken längd en finner attraktiv och det finns absolut ingen anledning att snacka ner de som inte faller en i smaken.

Det finns många kvinnor som är långa och smala, även om de inte är modeller och att de ska behöva läsa att de är oattraktiva, kamelliknande osv är bara onödigt och okänsligt. Det går fint att bara skriva att en tycker korta eller långa är attraktivast och stanna vid det.

Jag förstår inte vad det är jag ska tänka om och tänka rätt om?

Precis. Jag är lång och smal av naturen. Kul att höra att jag är en klmpig kamel.
  • Anonym (181)
    Anonym (KlumpigKamel) skrev 2016-02-13 08:17:40 följande:

En del hör det dom vill om inte läskunnigheten är den bästa i kombination med att hissen inte går hela vägen upp.

Oj, så elak du är.
Svar på tråden Kvinnors längd.