Inlägg från: Anonym (korta?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (korta?)

Kvinnors längd.

hur mycket anses kort?

• Anonym (korta?)

varför killar tror i allmänhet korta (under 165) tjejer är fula?

• Anonym (korta?)
    korta tjejer som ser detta resultat kan känna sig deprimerad, men de måste veta att de har tur.
    De har bara en chans med killar som tror utseende är inte viktigare än personlighet. Så det är meningslöst att tänka på killar som tycker om ytliga ideal om kärlek.
    ytliga killar som tror  är viktigt utseende är get bort. 
    korta tjejer; hitta rätt kille som tror att du är perfekt med dina brister. Inte känner sig deprimerad eftersom ytliga tror att du är ful.
  • Anonym (korta?)

I världen, korta tjejer är mer föredragna. Svenska killar är längdennazi. 

• Anonym (korta?)

Ja, jag håller med. de flesta killar är ytlig. åtminstone de som dumpar mig bara för att jag är kortare än 170. (jag är 161)

• Anonym (korta?)
    Celines Essence skrev 2016-02-14 11:12:04 följande:
    Ja du...Om man blir deprimerad av att se att 41 anonyma personer föredrar korta kvinnor och 44 anonyma personer föredrar långa kvinnor, ja då har man nog rätt stora problem...
    finns det några killar som tror utseende är inte viktigt som personlighet. :) killar tror inte korta kvinnor kan vara vackra, men skönheten är inte allt.
  • Anonym (korta?)
    Dorian Ertymexx skrev 2016-04-13 22:12:20 följande:
    Korta kvinnor kan vara lika vackra som långa. Skönhet sitter inte i längden. Och jo, jag tror att många män i längden ser bortom ytan. Men jag tror det är en mognadsgrej också.
    Jag hoppas att när jag blir äldre, 30 år gammal, killar bryr längd eller skönhet mindre. :D
  • Anonym (korta?)
    Dorian Ertymexx skrev 2016-04-13 22:26:24 följande:
    Jag kan inte tala för andra killar, men jag bryr mig inte. Eller, snarare såhär: vad man tycker är vackert varierar över tid. Och alla har inte samma smak. Många tycker att Julia Roberts är sååå snygg, jag står inte ut med henne. Många tycker att Maria Wetterstrand är blek, trist och intetsägande, jag tycker hon är ashet. Smaken är olika helt enkelt.
    ja. Det finns en perfekt kvinna beskrivning: lång och smal men kanske finns det killar som inte gillar ideal?
    för ex, är idealisk man beskrivning lång mörk men jag föredrar blond. samma sak. : D
  • Anonym (korta?)
    Dorian Ertymexx skrev 2016-04-13 22:54:36 följande:
    Ideal är ofta normerade. Och det varierar också över tid. Bara att kolla på "snygga tjejer" genom tiderna, i filmer från olika årtionden, gamla foton, målningar etc. Variationen är långt större än man tror.

Fan, jag är kort, tjock och inte direkt Så Som Man Ska Se Ut, men jag kan inte klaga på att jag varit utan tjejer, faktiskt.
    Jag tror perfekt skönhet är inte något killar besatt. personlighet är mycket viktigare :)
    Anonym (lili) skrev 2016-04-14 01:03:05 följande:
    så länge du inte söka killar längre än 180, kommer det inte vara ett problem att vara 165 eller 160.
    +180 Killar vill ha +170 kvinnor.
    Jag söker inte för killar +180. korta killar är bättre för praktiska skäl men spelar ingen roll för mig.
Svar på tråden Kvinnors längd.