Heminsemination 2015 och framåt
Jag har pm:at dig. Läs gärna vad jag skrev.
Jag har pm:at dig. Läs gärna vad jag skrev.
Ett gott råd är ju att ha bra kontakt med donatorn innan. "Lära känna" honom lite och se vem donatorn är. Verkar han seriös etc. Någon form av krav på att han är frisk bör ju ställas, men ändå svårt att veta om han fredagskvällen innan varit ute o träffat någon.
Mycket handlar om att våga lita på varandra.
Man märker till viss del hur personer är när man har kontakt med dem.
Det brukar dock kanske inte vara bra att be någon allt för närstående vara donator. Då finns ju risken att den kanske har svårt att lägga faderkänslorna på hyllan.
Hoppas att det går bra för er Marie T L framöver.
Ett tips till er: Använd bara en menskopp eller ett pessar. Det är enklare, går snabbare och det sitter på plats i flera timmar. :) Lycka till!
Är det någon som bara kör med spruta? Det gör vi ,men tycker att det rinner ut även fast jag ligger med kudde. Är det någon mer som känner igen sig?
Återanvänder ni grejerna genom att koka dem eller köper ni flera slangar osv?
Knävelborren, hur har det gått för er? Hoppas att ni med har lyckats nu.
Kram
Ja ta mig tusan, på typ sjätte månaden av försök med heminsemination så verkar det ha gått vägen och jag är nu gravid! Känns ofattbart. Håller tummarna för att det ska gå bra för er andra med.
Ja ta mig tusan, på typ sjätte månaden av försök med heminsemination så verkar det ha gått vägen och jag är nu gravid! Känns ofattbart. Håller tummarna för att det ska gå bra för er andra med.
Puffar på tråden.