Inlägg från: minneli |Visa alla inlägg
  • minneli

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Tog ur kopparspiralen i början av januari och har Bim 10 feb. Vi har bara "försökt" en gång strax innan (2 dagar?) äl så det är väl inte så jättestora chanser direkt.

• minneli

Jag har ett barn som är två och ett som är fem år. Både jag och sambon har velat mkt men jag har väl mer och mer kommit in på att jag nog innerst inne vill ha tre, för annars skulle jag väl inte ens börja vela.

• minneli

Har Bim på söndag. Vi har inte försökt den här månaden men det var oskyddat en gång strax innan äl så då kan jag inte låta bli att kanske tro ... : )

• minneli

Testade i lördags på Bim-1 och fick negativt. Men har fort inte fått mens och känner mig gravid. Jätteömma bröst och menSvärk och lite minihalsbränna som jag haft i början på alla mina graviditeter. Har jag inte fått mens imorgon så testar jag då på Bim+2.

Inte sagt ngt till sambon om hur jag mår! :o

• minneli

Ingen mens och negativt på testet imorse.

Nu känns brösten större och ömmar oxå. Måste vara rejält skengravid :P

• minneli

Min första förlossning bf-8 tog 9 timmar och min andra bf-2 tog 50 minuter. Skulle va lagom med en 1,5 timme kanske :D

• minneli

Mmm 38 dagar sedan förra mensen startade.

Drygt!

Vi ha ju inte ens försökt bli gravida eller bestämt oss helt hundra på en tredje (men blir det så blir det!:) )

• minneli

Är så illamående och ingen mens än. Bim+3 idag.

Kan inget om äl-tester då jag aldrig har testat sådana.

Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)