Inlägg från: Polarlantis |Visa alla inlägg
  • Polarlantis

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Här pågår beslutsfattande Väldigt nervöst och läskigt men samtidigt så otålig! Har snart äl...undrar hur lång tid man måste vänta för att få tid till att ta ut spiralen... Vill nuuuuu!!! Men läskigt och dessutom oroar jag mig lite för vad folk ska säga...Vi har haft ett tufft år med sambon som blev psykiskt sjuk och massa med det, katastroferna duggade tätt ett tag. Mest Oroad för att han inte kommer palla med en till... Fast han är positiv!

Blabla inlägg....

Lycka till alla!!

• Polarlantis
    Nykär15 skrev 2016-06-02 08:09:38 följande:

Jag fick tid dagen efter när jag ringde för uttag av spiralen. 

Så länge det känns ok för er att sätta igång så är det väl huvudsaken. Folk tycker så himla mycket runtom en...bara att strunta i det. Det är ert liv och ert beslut. 

Lycka till!

Tack för pepp <3

Blir ingående snack i helgen
  • Polarlantis

Angel, låter ju lovande, hoppas ägg fäst sent bara

Ego, så otålig, äl här och vi ska besluta ngt i helgen... Viiiilllll!!!! Men oro för mkt, någon mer som oroar sig för allt runt trean? Räcka till? När dom är större? Klara grav med två barn? Oro för foglossning?

• Polarlantis
    Angel in sight skrev 2016-06-04 17:20:44 följande:

Tack för pepp :). Jag är inte så orolig för en trea. Har blivit mer och mer säker på att vi önskar ett till barn. Har två som är 6 och snart 9 år så de är större och skulle nog uppskatta ett syskon. Dock är jag lite orolig för foglossning. Hade inget med första, lite med andra från mitten av graviditeten och sen värre mot slutet. Tänkte att tredje blir ännu mer. Men just nu tänker jag mest på att bli gravid bara. Steg 1 liksom :). Har ni kommit fram till något? Hur stora är era barn?

Våra barn är 2 och 4 så intensivare på ett annat sätt

Oroar mig för smärtor, har haft rätt ont och var sjukskriven sista tiden andra grav. Jag hade långt att åka till jobbet och bil var inte trevligt. Hat hundar att ta hand om oxå viket så klart frestar på. Har dock äntligen blivit fri från smärtor, världens bästa osteopat klarade det som en hel radda sjukgymnaster inte klarade har dock instabilt bäcken och tränar för att stärka upp det.hett tips till alla!!! Bor oxå mitt o skogen och det blir ju tuffare med tre som ska ha aktiviteter och skjuts hit och dit... Men väldigt mkt roligt oxå ???? Har haft det tufft förra året med sjuk sambo och har eg gjort allt från det att barn två kommit halvvägs i magen till nu...och ff gör jag nästan allt. Orka ska man oxå...

Många tankar...
  • Polarlantis

Ja längtan är väldigt ointresserad av rationella argument har jag märkt!

När kroppen dessutom gör skumma saker med en, som sjukt onda bröstet och värk i magen...Så blir man inte mindre sugen, det kunde ju betytt något! Om jag inte haft spiral ännu, suck!

Förstår oron du har, hur ska det gå om om om ja...och inte kan man få ngn garanti heller! Vore ju snällt om det fanns...

Massa lycka till!! Vi pratar ännu...

• Polarlantis
    Bodrum skrev 2016-06-08 17:48:55 följande:

Och så en rejäl svampinfektion i underlivet som lök på laxen.  Härligt! Har inte haft det på typ 15 år, men åt nyss en antibiotikakur, så då blir det ju som det blir... Tur att man kan använda vanligt svampmedel även om man försöker bli gravid...

Blääää!!! Inte roligt! Och sex då är ju hemskt Pepp till dig!!!
  • Polarlantis

Idag måste jag säga att jag tvekar...att jag kanske ska lägga ner. Trött i kroppen och för lite sömn och bråkiga barn... Orka en till? Verkligen? Vi har det ju bra så här egentligen??!! Längtar är verkligen inte rationell och helt omöjlig att resonera med! Önskar att jag skulle bli hoppsan gravid av misstag...lär inte ske...

Ursäkta gnäll..

Håller tummarna för er alla! Massa plus vill jag se!!!

• Polarlantis

Tack för era tankar, betyder mycket!!

Skulle önska min situation var lite bara lite bättre, då hade inget fått stoppa oss...Men nu... Får väl vänta och se, inte mkt mer att göra...

• Polarlantis

Tack alla <3

Tålamod i dessa frågor är ju hopplöst!

Vi fick till första (MA) på fjärde försöket, sedan dröjde det länge pga massa strul och skrapning osv. Sedan sonen på andra och dottern på andra försöket oxå Så det förväntar man sig ju...höll på att få fnatt efter fyra försök flesta gången... Och nu är man ju äldre! Mina är födda -12 och -14

Världens humör idag, pms gissar jag. Därav ännu mer depp så klart.

Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)