Angel in sight skrev 2016-06-04 17:20:44 följande:
Tack för pepp :). Jag är inte så orolig för en trea. Har blivit mer och mer säker på att vi önskar ett till barn. Har två som är 6 och snart 9 år så de är större och skulle nog uppskatta ett syskon. Dock är jag lite orolig för foglossning. Hade inget med första, lite med andra från mitten av graviditeten och sen värre mot slutet. Tänkte att tredje blir ännu mer. Men just nu tänker jag mest på att bli gravid bara. Steg 1 liksom :). Har ni kommit fram till något? Hur stora är era barn?
Våra barn är 2 och 4 så intensivare på ett annat sätt
Oroar mig för smärtor, har haft rätt ont och var sjukskriven sista tiden andra grav. Jag hade långt att åka till jobbet och bil var inte trevligt. Hat hundar att ta hand om oxå viket så klart frestar på. Har dock äntligen blivit fri från smärtor, världens bästa osteopat klarade det som en hel radda sjukgymnaster inte klarade

har dock instabilt bäcken och tränar för att stärka upp det.hett tips till alla!!! Bor oxå mitt o skogen och det blir ju tuffare med tre som ska ha aktiviteter och skjuts hit och dit... Men väldigt mkt roligt oxå

???? Har haft det tufft förra året med sjuk sambo och har eg gjort allt från det att barn två kommit halvvägs i magen till nu...och ff gör jag nästan allt. Orka ska man oxå...
Många tankar...