Syoss skrev 2015-07-16 10:41:01 följande:
Det är tyvärr med både för och nackdelar när man känner sin kropp så bra :-/ Men varje graviditet är ju olika så man ska ju aldrig säga aldrig. Förrän mensen kommit. Jag mådde inge annorlunda eller kände något speciellt innan jag plussade med mina andra två. Så jag ska verkligen hålla tummarna för dig! Hur länge tog det innan dina andra barn blev till? Är det pcos du har eller något annat program? Om du ursäktar att jag frågar <3
Jag är inne på femte försöket och även om vi inte haft problem att få till de andra barnen så är det ju lika kämpigt varje gång det blir minus och jag tänker också att det kanske inte blir några fler barn i familjen.
Vi använde inget skydd på flera år, typ 6 år, försökte aktivt i 10 mån och de två sista med hjälp. Stod i IVF kö men det gick med lite hjälp. Andra tog 10 månader, varav andra pergotime kuren. Det är mina ägg som inte räcker till. Inte fått någon mer diagnos. Eventuellt endometrios men det fastställs enbart med titthålsoperation o det vill jag inte. Behöver ingen fastställd diagnos eller ärr på magen när det inte finns någon speciell behandling.
Nej den här veckan/dagarna innan BIM är verkligen av ondo. Alla andra dagar (förutom mensdag 1) är ju faktiskt helt okej.
Så om bara mensen kan komma så jag får gå vidare till nästa månad
Väldigt tacksam för era peppningar

Stor kram till er!