Inlägg från: Orkide |Visa alla inlägg
  • Orkide

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Inheaven skrev 2015-08-14 12:15:35 följande:
    Så känner jag också. Allt är välkommet ;)
    Har en granne som vill ha ett juni barn. Har två pojkar sen tidigare o har läst på hur man bakar flicka. Ska bli intressant att följa o se hur de går för dem
  • Orkide
    Inheaven skrev 2015-08-14 15:14:59 följande:
    Ha ha jaså? Vag har hon för knep för flickor då?
    Ha sex 3-4 gånger innan ÄL hörde jag i alla fall sen var jag tvungen o springa efter minstingen
  • Orkide

Börjar få ont i magen Som jag brukar få nån dag innan mens
    Skillnad på mensvärk o växtvärk för mig har jag för mig är att mensvärken gör mer
    ont i skelettet. Precis som nu Vill inte tappar hoppet men andra tecknet på mens o inget tecken att jag skulle vara gravid..

• Orkide

Nu har tredje symptomet uppkommit. En finne. Har aldrig haft en finns när jag varit gravid.
    Jag har haft lite olika datum de senaste halvåret. BIM är mellan imorgon, måndag o tisdag. Lite jobbigt

• Orkide

Tog ett test nyss som visade negativt som jag visste. Ja vet inte ens varför jag slösade bort ett test. Jag känner mig så besviken. Å jag blir arg o jag blir arg på mig själv som blir ledsen. Jag har två underbara barn o kommer säkert få en till om jag inte ger upp. Så varför mår jag då piss??

• Orkide

Ja jag vill verkligen vara som alla andra som blir gravida mellan första o tredje försöket. Tredje barnet o jag får fortfarande kämpa.
    Allt är så mycket jobbigare någon dag innan bim o på bim men sen dagarna efter kan man se framåt mot äl igen.

Hur går det med pergotime? Känner du av någon bieffekt?

• Orkide
    Inheaven skrev 2015-08-16 07:59:07 följande:

Ja jag brukar också brista ihop. Men ska verkligen stålsätta mig den här perioden.

Jag tror inte jag har några bieffekter faktiskt.

Suget var nog bara ren menssug, försvann efter några dagar.

Men däremot finnar??

Brukar jag aldrig ha nu så här efter mens, men ploppade upp 3st igår kväll.. mini mini men ändå.

Kan vara värmen här med :)

Sista tabletterna idag sen är det VUL imorgon så vi får se vad som sägs ;)

Spännande, hoppas du har en fin blåsa Hur gör du med jobb o så när du måste iväg o kolla blåsor? Nu kanske du har semester men annars..
    Nästa omgång för mig blir under jobbdagar o jag vill inte berätta att jag ska till gyn hela tiden för de undrar ju..
    Jag hoppas min läkare ringer imorgon eller tisdag så jag kan få dubbeldos pergo.
  • Orkide

Skönt att du kan smita ifrån lite lätt. Jobbar som förskollärare o Sophiahemmet ligger 25 min ifrån jobbet samt att ibland får man vänta 15 min..
    Ja min gynekolog kommer tillbaka imorgon. Men jag lär ju inte vara den enda patienten som väntar :-/

• Orkide
    Inheaven skrev 2015-08-16 15:59:29 följande:
    Nej men du bör gå före i kön eftersom du går på "utredning".

Jag fick få före en massa i kön pga pergon :)
    Jag hoppas verkligen det
  • Orkide
    Inheaven skrev 2015-08-16 20:05:11 följande:

Usch nu börjar jag bli nervös....

Tänk om det inte finns någon som helst äggblåsa imorgon :/

Åh oroa dig inte. Det kommer finnas där o bara väntar på att släppa
Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)