Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Plussade igen igår, direkt efter MF utan mens. Fick starkare plus idag också.
Plussade igen igår, direkt efter MF utan mens. Fick starkare plus idag också.
Usch imorgon börjar jag med pergotime.
Jag kan helt ärligt aäga att det är totakt blandade känslor...
Hej på er! Jag är inte så aktiv här längre men jag är inne och läser varje dag. Jag hejar på er! Jag i v6+5 nu och mår dåligt. Alltså superdåligt. Varenda dag, varenda minut. Det tär på både kropp och själ. Äter lergigan comp mot illamående men det hjälper knappt. Det är en dålig kombination med att ha 2 småttingar till här hemma. Sambon får ta hand om det mesta och jag känner mig som världens sämsta mamma och sambo som inte klarar av att göra nånting.
Min läkare har semester till nästa mån. Bara jag hinner få innan dag fem! BIM är den 17 :-/
Mensen kom 3 dagar försenad.den har inte varit sen nångång tidigare...men nu väntar jag på en glad gubbe igen på ägglossningstest.Sen ska man bara få till myset,inte lätt när barnen e så pass stora att dom aldrig sover????
Hej,
Kan jag hoppa in här?
Försöker skaffa en trea med maken. Har två barn 6 och 8 år.
Är på försök 4 nu. Äl ca 17 och bim 30/8. Hoppas på denna gång.
Fler med äldre barn?
Nej jag har ingen att prata med. Jag har vänner som lyssnar. Men de blir gravida på första försöket o säger att det bara handlar om att jag tänker för mycket. De har ingen insikt om hur det kan vara att försöka bli gravid och dess svårigheter som kan uppstå. Den vännen som står mig allra närmast har det jättejobbigt i sitt liv just nu. Så dess anledningar har gjort att jag behållit detta för mig själv. Så jag pratar med er här o sambon.
Det räcker just nu i alla fall