Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Oj va spännande Lotie!
Zessan- har en av varje så det spelar ingen roll vilket kön det blir, bara det blir. Slutade med p-piller i november. Så det försöket kanske inte räknas. Första riktiga försöket i dec. Så detta blir tredje eller fjärde försöket. Beroende hur man ser på det. Har bim på fredag.
Just nu har jag absolut inga symptom. Inte heller någon PMS. Finns förhoppningar denna gången. Orkar dock inte måla upp falska förhoppningar så jag testar tidigast på fredag.
Håller tummarna att vi all plussar denna månaden ????????????
Frågeteckena skulle vara smileys.
Oj va spännande Lotie!
Zessan- har en av varje så det spelar ingen roll vilket kön det blir, bara det blir. Slutade med p-piller i november. Så det försöket kanske inte räknas. Första riktiga försöket i dec. Så detta blir tredje eller fjärde försöket. Beroende hur man ser på det. Har bim på fredag.
Just nu har jag absolut inga symptom. Inte heller någon PMS. Finns förhoppningar denna gången. Orkar dock inte måla upp falska förhoppningar så jag testar tidigast på fredag.
Håller tummarna att vi all plussar denna månaden ????????????
Bim menar ju inte utan ägglossning givetvis :) den beräknas vara på Torsdag
Jag använder en app som heter reddville, har haft den sedan innan vi planerade barn, tycker den fungerar bra, för där kan man skriva in sin personliga cykel så den följs i en kalender.
P tracker heter min. Tycker den är bra.
Hej tjejer?? jag vill också vara med???????????????? Jag har två pojkar födda 05 och 08. Och nu har vi äntligen bestämt oss för att skaffa en sladdis?????och börjat att mysa...Igår hihi. Vi är otroligt sugna på en liten dotter denna gång ???? så vi testar lite olika taktiker här. Sedan blir det var det blir så klart ???? någon mer som planerar en sladdis.???
Hur gamla är ni andra? Jag fyller snart 34 och börjar känna mig stressad för min ålder, därför vill jag inte vänta för länge med 3:an. Har barn födda -10 och -12
Hur gamla är ni andra? Jag fyller snart 34 och börjar känna mig stressad för min ålder, därför vill jag inte vänta för länge med 3:an. Har barn födda -10 och -12
Hihi jag blir 30 i höst,och just nu känns det som nu eller aldrig. . Dels blir man bekväm och dels åldern mellan barnen och åldern på en själv hehe. Jag fick utomkvedshavandeskap för drygt 4 år sedan. .Sedan dess blev jag rädd och vi slutade försöka. Men nu är vi på g igen. Spännande!
Tack för tipsen, ska kolla dessa.Vad roligt, vi planerar en sladdis. Våra är födda 06 och 08