Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Åh... regelbunden mens låter som en dröm i mina öron nu
Hur sjukt är inte det? *asgarv *
Åh... regelbunden mens låter som en dröm i mina öron nu
Hur sjukt är inte det? *asgarv *
Hej tjejer! Enligt min app och mina pms osv så hade jag ägglossnin igår. Å vi sexade. ..
Så. Då är det BIM -13 nu då enligt kalendern och uträknat från hur min mens och luthealfas var innan jag började med preventivmedel. Countdown has begin.
Har haft ömma bröst i snart en vecka och ar fortfarande så nog har jag äl iaf Kram
Hej tjejer!
Jag har två barn och vi har bestämt att vi ska börja skaffa den tredje :) imorgon ska jag ringa och boka tid för att ta ut kopparspiralen, därefter börjar vi:)
Välkommen. Hur gamla är dina barn?
Jag har två flickor f 2010 och 2012. Med en annan fast samma pappa.
Kanske blir det en pojke med min nya make? Men vi har dock ingen bebisverkstad fullt ut. Händer det så händer det.
Jag slutade med p spruta i februari och har nyss fått tillbaka min pms :-P
Haft ont i brösten i 10 dagar nu, för logg via en superbra app
Hur ser det ut för dig?
Välkomna alla nya!
Jag bör ha haft äl. Hoppas jag. Fick inte den stegringen jag ville ha men använde billiga ältester som jag aldrig använt förut. Två veckors väntan fram till mens nu då
Håller tummarna för att det blir omvänt med könet för oss nu då
Jag använder min kalender, den är jättebra! Visar fertila dagar och man kan ylla i vilka symtom man har dag för dag så att man själv kan ha koll, o om man har haft sex med eller utan skydd, om man kom osv *hhihi*
coolt att jag fått flickor 10 och 12... å du fått pojkar 11 och 13 Mittemellan varandra liksom... flummsnack av en trött mamma här, haha, men du fattar nig :-P
Ingen mens på g här. Trodde den skulle komma igår. Men fick diarré istället . :-P Fortsätter väntan... bim i helgen. .. negativt igår på dagsurin.
Hej alla! Har inte läst något speciellt. Jobbar hela helgen. Har haft mensvärk som sjutton och i förrgår var det lite rosa/vit på pappret. Igår knappt synbart och nu på morgonen var de brunt.
BIM idag!
Ingen mens i sikte och alla symtom och krämpor som bortblåsta. Inte ens brösten ömmar längre och dom ömmade i 20 dagar!!! totalt!
Kan äl ha varit senare?
Hej hopp... bim -8
Eftersom jag inte är gravid men endast fick bruna flytningar förra perioden så får jag väl räkna det som månadens mens då.
Äl är över och vi prickade in den...
Så får vi se helt enkelt.
Känner ingenting alls faktiskt. :-P Kände massa massa förra perioden. Så vem vet. Kanske det är nu som det gäller.