Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Bim idag och mensen var punktlig. Nya tag! Lååååång väntan nu till äl runt den 6/5 och bim 20e.
Bim idag och mensen var punktlig. Nya tag! Lååååång väntan nu till äl runt den 6/5 och bim 20e.
Jag blir tokig snart på dessa ältest, tog två igår, det första visade ett pyttesvagt streck, det andra ingenting, sen testade jag i morse och det visade heller ingenting. Nu testade jag igen och det syns ett svagt streck. Ska den komma nu då tro???
Det kan absolut skilja så mycket på bara några timmar vissa har bara peaken ett par timmar innan testen börjar bli svagare igen. Det är rekommenderat att testa två ggr/dagen, just så man inte missar peaken
Haha, lite smått vimsig med datumen. Där det står 21 ska det ju vara 22.
Nytt test taget, ser ingen jätteskillnad men lite tydligare är det va? Så imorgon kanske det blir fullt utslag. Blir mys ikväll
Nytt test taget nu, tycker strecken är ganska lika, eller? Har även fått riktigt slemmig flytning idag med, så tippar på att ÄL sker ngn gång imorgon, 2 dagar efter beräknat. Men skönt att kroppen verkar vara i form igen iallafall.
Någon som kan hjälpa mig att tyda ÄL-testet? Jag har testat i en vecka nu. Från att vara i princip blankt till detta. Kan jag räkna med att testet blir positivt under dagen (eller är det redan det) och om det blir det sker då ägglossning inom ett dygn? Vilken djungel det är!
Gick lite. :-P
Jag har sån bebislängtan nu! Några vänner fick i lördags sin första bebis och att se de bilderna gör mig ju inte mindre sugen precis! Det är tur att våren är här och att det ät sommar sen så det händer en del grejer. Då kanske tiden går fortare!
Tack att man kan bli så här.. Sitter och planerar när det är bäst att ha sex!! Blir ju lite jobbigt i längden med var och varannan dag
Hej!
Hur går det för alla? Jag har använt mig av ÄL-stickor för första gången så är relativt säker på att jag hade ägglossning i lördags. Har haft sex som galningar hela veckan så nu börjar perioden då jag känner efter till max.. Ska verkligen försöka att inte leta efter symptom men tror mig veta hur det kommer bli BIM den 9/5.