Inlägg från: LeiaBus2010 |Visa alla inlägg
  • LeiaBus2010

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Orkide skrev 2016-11-03 08:13:45 följande:

Jag har misstänkt endometrios. Aldrig gjort titthålsoperation för att fastställa. Jag har lyckats bli gravid med pergotime o nu hoppas jag på letrozol. Så ge inte upp. Kram

Åh tack. Ja jag har haft misstänkt i över 2 år.

Haft besvär i 4... så det tar tid innan man får riktig hjälp känns det som.

Hoppet sjunker ju lite när man får ett sånt besked eftersom det kan påverka chansen att bli gravid.

Sitter här med molvärk och på bim -4... så får man en känga att man eventuellt snart ska ha äl :-P Så jag håller mig med att testa tills på lördag/söndag.

Känns ju verkligen som att det är något ändå. Det är väl för tidigt att se på vul redan i v 3 isf? Halsbränna och lätt illamående på kvällen. Jag äter till och med frukost! Har jag aldrig aptit till annars.
    Leia 2010-09-19 Minnah 2012-10-03
  • LeiaBus2010
    Orkide skrev 2016-11-03 08:13:45 följande:

Jag har misstänkt endometrios. Aldrig gjort titthålsoperation för att fastställa. Jag har lyckats bli gravid med pergotime o nu hoppas jag på letrozol. Så ge inte upp. Kram

Åh tack. Ja jag har haft misstänkt i över 2 år.

Haft besvär i 4... så det tar tid innan man får riktig hjälp känns det som.

Hoppet sjunker ju lite när man får ett sånt besked eftersom det kan påverka chansen att bli gravid.

Sitter här med molvärk och på bim -4... så får man en känga att man eventuellt snart ska ha äl :-P Så jag håller mig med att testa tills på lördag/söndag.

Känns ju verkligen som att det är något ändå. Det är väl för tidigt att se på vul redan i v 3 isf? Halsbränna och lätt illamående på kvällen. Jag äter till och med frukost! Har jag aldrig aptit till annars.
    Beebii skrev 2016-11-03 12:30:44 följande:

Haha ursäkta men det där sista känner jag igen! Jag måste oxå äta något, vad som helst, på morgonen annars trycker illamåendet på.... håller alla tummar!!

Haha. Ja det är ju ett väldigt gott tecken iaf :-P
  • LeiaBus2010
    Orkide skrev 2016-11-03 22:10:17 följande:

Ja v3 är alldeles för tidigt för att kunna se något så än är det inte över. Hoppas hoppas.

Vad har du för besvär? Jag har haft mensvärk som jag typ svimmar av. Hjälper genom att ta tre naproxen..

jag är väl i v 3+2 idag typ.

Så hoppet lever ju kvar en gnutta...

Jag har extremt mkt mensvärk, sticker drar och pirrar. Har gjort extra mkt de senaste 2 dagarna.

Lätt illamående på kvällstid, o lätt halsbränna. Sen får jag som stickningar i brösten.. och en extrem trötthet... n

Hur är det med dig??
  • LeiaBus2010
    Orkide skrev 2016-11-03 22:10:17 följande:

Ja v3 är alldeles för tidigt för att kunna se något så än är det inte över. Hoppas hoppas.

Vad har du för besvär? Jag har haft mensvärk som jag typ svimmar av. Hjälper genom att ta tre naproxen..

Just de det ilar ner i ljumskarna med.

Och jag tar 2 st 665 mg Alvedon morgon och kväll som inte hjälper. Plus naproxen och sömntablett. .. :-/
  • LeiaBus2010
    Beebii skrev 2016-11-04 06:32:07 följande:

Mina första tecken var nog illamående huvudvärk och molvärk! Fy tusan! Känns hela tiden som mensen ska komma för det trycker och ilar allra längst ner i tjejmagen! Håller tummarna för dig Leiabus!

Hur många är det i den här tråden? Vilka är gravida eller försöker än? Efter att ha tempat och skrivit in äl och grafer känner man sig lite tom nu när man nått -del målet. Finns ju många gravid grupper men med olika erfarenheter. Var tar alla vägen? :-/

Usch jam vi får se! Det är nog bara att googla på bf 2017 eller den månad som du har bf så hittar du nog något som passar
  • LeiaBus2010
    Orkide skrev 2016-11-04 12:23:06 följande:

Jo då. Jag går o väntar på nästa vecka då jag bör ha äl. Inte så mycket att göra än att vänta

Jag mår lite illa just nu faktiskt.

Men tar lergigan för att kunna somna.. så jag vet inte om det är en bieffekt av den...

Håller tummarna för er!

Är på bim -2 idag. Om det inte tagit sig den här.månaden så kommer jag att börja med p-piller och avvakta.

Mår inte bra av den här ovetskapen och ont 3av 4 veckor i månaden för ingenting.

Ska snart röntgas och sen göra titthålsoperation. .. å så eventuellt ny anställning på g.

Så det är.väl helt enkelt inte meningen just nu.

Men alla symtom säger annat. Blä
  • LeiaBus2010
    Beebii skrev 2016-11-05 15:15:09 följande:

Håller tummarna för dig! Låter som mina besvär och jag är ju gravid! nu på bim+4 gör brösten riktigt ont.

Har dessutom känslan av tryck i nedre delen av magen...extremt kissnödig hela tiden med.... kärt besvär dock <3

Bim idag! SÅG inget på stickan. Tagen med morgonurin fast typ kl 11 haha. SOV som en stock.! Är väl lite piggare idag men ändå så jäklar dåsig.

Idag känner jag inget speciellt faktiskt.

Var ju till och fick ett vul för pga dagarsedan varpå Gynläkarn såg en väldigt stor äggblåsa. SÅ vi sexade inatt utifall att ägget släppte i förrgår/igår.

Sen vet man ju inte om jag haft äl eller inte för 4 dagar sedan. ..

Jäkla omständigt det ska vara då.

Skickar med två bilder från dagens test.

• LeiaBus2010
    Beebii skrev 2016-11-06 13:51:04 följande:

När just den här månaden så kollade jag äl lite olika tider pga skift. Fick dock aldrig positivt men det spelar tydligen ingen roll bara man sexat med jämna mellanrum! Tjoho håller tummarna i vilket fall. Tempar du? Annars kan det rekommenderas. Tempen sjunker när äl varit!

Hittar inte vår termometer

Tack tummar behövs. FÖR nu fattar jag ingenting haha.

Molvärken har kommit tillbaka iaf och tröttheten finns hela tiden.

SÅ antingen är det mens på g eller så är det ett andra försök till äl. ..
  • LeiaBus2010

Jahopp. .. bim +1... ingen mens i sikte. Konstig äggviaflytning igår (ursäkta äckelpäckel) Men det kan ju vara efter sexandet i helgen. Brukar ni få så efter sex?

Sitter med molvärk och ont i magen.. nästan som att man är "dålig" i magen.

Ångrar att jag inte tog ett test i morse.

Men eftersom jag tog igår och er var neg. så är det väl bättre att vänta tills imorgon.

Hur går det för er andra?

Jag är nyfiken på hur gamla syskonen är? HAR inte läst hela tråden.

Jag har två flickor

Dom är 4 och 6 och med annan pappa. (VI separerade när mina töser var 1 och 3.

Nu vill vi ha n gemensam jag och min man som jag varit sambo med i 2.5 år och gift sedan Juni -16

Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)