• Gert

Vad är det sämsta med mångkulturen so far?

Ös på med vad du tycker är det sämsta med mångkulturen än så länge.

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Svar på tråden Vad är det sämsta med mångkulturen so far?
  • Fix
    Fix skrev 2015-01-16 18:40:15 följande:

Det bästa med mångkulturen?

"Eller det bästa?" ska det stå.
  • Jävla pucko

Det värsta hittills med mångkulturen har varit de människor som inte accepterat det.

• KillBill

Det värsta är nog att jag lägger tid på att skoja med och bemöta inskränkta Sverigedemokrater i stället för att titta på TV men jag gillar inte TV så jag kan leva med det. När jag tänker efter så är det ganska underhållande att bemöta inskränkta Sverigedemokrater.

• Gert

Det sämsta är att man inte får kritisera mångkulturen, för då blir man automatisk främlingsfientlig och rasist (och censurerad).

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • KillBill

Gert tycker du att detta är detta rätt svar?

Det sämsta med mångkulturen so far är att den svenska folkmusiken har trängts undan  av musikstilar såsom blues, rock n roll , grungeR&B, disko, funk, jazz, rap,  hip hop

• Gert
    KillBill skrev 2015-01-16 20:47:49 följande:

Gert tycker du att detta är detta rätt svar?

Det sämsta med mångkulturen so far är att den svenska folkmusiken har trängts undan  av musikstilar såsom blues, rock n roll , grungeR&B, disko, funk, jazz, rap,  hip hop

Nej, jag tycker inte att det är det sämsta med mångkulturen. 
  • KillBill

Det kanske har med att mat att göra? Gert är detta rätt svar?

Det sämsta med mångkulturen so far är att klassiska maträtter såsom surströmming,  lungmos, och pölsa har trängts undan  av mångkulturella maträtter såsom pizza,  tacos, kebab, tandori chicken , spaghetti bolognaise, biff i röd curry

• Gert
    KillBill skrev 2015-01-16 20:53:07 följande:

Det kanske har med att mat att göra? Gert är detta rätt svar?

Det sämsta med mångkulturen so far är att klassiska maträtter såsom surströmming,  lungmos, och pölsa har trängts undan  av mångkulturella maträtter såsom pizza,  tacos, kebab, tandori chicken , spaghetti bolognaise, biff i röd curry

Ha ha ha, nej det är inte heller rätt! Det blir jämt så löjlig när folk kommer med maträtter och musikstilar som exempel på mångkulturen.
Svar på tråden Vad är det sämsta med mångkulturen so far?