Vad är det sämsta med mångkulturen so far?
Ös på med vad du tycker är det sämsta med mångkulturen än så länge.
Ös på med vad du tycker är det sämsta med mångkulturen än så länge.
Det bästa med mångkulturen?
Det bästa med mångkulturen?
Det värsta hittills med mångkulturen har varit de människor som inte accepterat det.
Det värsta är nog att jag lägger tid på att skoja med och bemöta inskränkta Sverigedemokrater i stället för att titta på TV men jag gillar inte TV så jag kan leva med det. När jag tänker efter så är det ganska underhållande att bemöta inskränkta Sverigedemokrater.
Börjar bra det här Gert. Ha Ha Ha
Det sämsta är att man inte får kritisera mångkulturen, för då blir man automatisk främlingsfientlig och rasist (och censurerad).
Gert tycker du att detta är detta rätt svar?
Det sämsta med mångkulturen so far är att den svenska folkmusiken har trängts undan av musikstilar såsom blues, rock n roll , grungeR&B, disko, funk, jazz, rap, hip hop
Gert tycker du att detta är detta rätt svar?
Det sämsta med mångkulturen so far är att den svenska folkmusiken har trängts undan av musikstilar såsom blues, rock n roll , grungeR&B, disko, funk, jazz, rap, hip hop
Det kanske har med att mat att göra? Gert är detta rätt svar?
Det sämsta med mångkulturen so far är att klassiska maträtter såsom surströmming, lungmos, och pölsa har trängts undan av mångkulturella maträtter såsom pizza, tacos, kebab, tandori chicken , spaghetti bolognaise, biff i röd curry
Det kanske har med att mat att göra? Gert är detta rätt svar?
Det sämsta med mångkulturen so far är att klassiska maträtter såsom surströmming, lungmos, och pölsa har trängts undan av mångkulturella maträtter såsom pizza, tacos, kebab, tandori chicken , spaghetti bolognaise, biff i röd curry