Inlägg från: Anonym (N) |Visa alla inlägg
  • Anonym (N)

Bröstförstoring

Anonym (nyfiken) skrev 2015-01-18 02:24:20 följande:

Jag har länge funderat på att göra en bröstförstoring och nu tänkte jag låta drömmen bli verklighet (tror jag). Nån som har tips på bra kliniker eller vill varna för dåliga? Vad för slags inplantat är bäst? Du som gjort det, nöjd eller ångrar du dig? Kan man tappa känseln eller känns det som vanligt? Vad kostade det för dig och blev det några komplikationer? Ja berätta det du vet smile1.gif Vill ha reda på så mycket jag kan innan jag bestämmer mig.

Jag gjorde minna i Helsingborg gerlee jag är riktigt nöjd dom känns äkta och ser äkta ut då jag inte satte överdrivet stora gick från A till liten D och under bröst muskeln. Det krånglar inte till amningen om man inte går via bröst vårtorna. Jag rekommenderar under brösten eller från armhålan.

Jag har silicon fast gel tror jag runda och sköta inplantat. Länge sen jag gjorde ca 5 år sen gått igenom en graviditet och amning och dom är lika sexiga nu som innan ! ;) men man måste va säker på sin grej och inte överdriva för tyvärr så överdriver många tjejer och sätter fotbollar det är inte snyggt eller hälsosamt! Men det är min åsikt tänk smart välj smart var smart så kommer du bli super nöjd :)
Svar på tråden Bröstförstoring