LONDON!
Hej!Jag är en mamma som planerar på att åka till London juli månad med mina tvillingar som då är 14 år,men har aldrig åkt utomlands så detta är så nytt för mig.
Jag kikar runt på olika hotell och vandrarhem och hittar bra priser, vill bo i centrala London.
Till frågan, är det någon här som har åkt utomlands och haft delat badrum?? Såna fall, hur var det och är det värt de?? Priset i sig blir ju så mycket billigare...
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-19 13:16
Totalpris 11 862:- är det ett bra pris med hotell, frukost och flyg för tre personer.
Läge
Ashley Hotel erbjuder ett centralt boende i London, nära Hyde Park Speakers' Corner och Selfridges. Detta hotell ligger nära Royal Albert Hall och Imperial College London.
Rum
Känn dig som hemma i ett av de 53 gästrummen med dvd-spelare och LCD-tv. Med wi-fi (avgift tillkommer) håller du dig uppkopplad och på rummet har du även digital-tv. Gäster erbjuds telefon och kaffe- och tebryggare, såväl som städning dagligen.
Nöjen, spa, premiumbekvämligheter
Passa på att dra nytta av bland annat wi-fi (avgift tillkommer) och conciergetjänster.
Restauranger
Släck törsten med din favoritdrink i deras bar. Gratis frukost ingår.
Bekvämligheter för affärsresenären
Gäster har tillgång till bland annat reception (öppen dygnet runt), bagageförvaring och värdeförvaringsskåp i receptionen.
Information
Incheckning: 2 PM Checka ut: 11 AM
Stäng
Till London (LCY-London City): 15,50 km Till London (LHR-Heathrow): 19,80 km