Inlägg från: Anonym (Många är så) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Många är så)

Vad göra åt syster som skaffar barn på barn fast hon inte borde?

Många skaffar barn på barn och oftast är de människor som är sämst lämpade som föräldrar som skaffar flest barn. Förstår mig inte heller på dessa människor.

• Anonym (Många är så)
    Anonym (syrra) skrev 2015-01-20 20:15:18 följande:
    Hon använder inte preventivmedel, det är hon ganska tydlig med... hennes dröm är ju att ha stor(mega...) familj.
    Jag har pratat med henne massor av gånger, men jag lyckas aldrig få henne att förstå att det är allvar.
    Äldsta vet väl knappt syrran själv vem som är pappa till... tvåans pappa är vettig och bra och har de har det barnet varannan vecka och pappan till de två yngsta är totalt opålitlig och har stuckit och jag tror inte att han träffar barnen alls.
    Tre olika pappor till barnen och hon kan inte ta hand om barnen.
    Låter inget vidare så varför vill hon ha storfamilj?
    Det har hon ju redan anser jag som hon inte ens kan ta hand om.
  • Anonym (Många är så)
    Anonym (syrra) skrev 2015-01-20 20:26:26 följande:
    Kanske inte...

Mamma kommer aldrig att sluta "rädda" syrran som är hennes lilla bebis... Jag bara väntar på nästa gravidbesked och mamma kommer som vanligt att hoppa av glädje och samtidigt fråga mig varför jag aldrig skaffar barn...
    Då svarar du bara att syrran skaffar så många barn som jag åker på att ta hand om. Skulle aldrig få tid för egna barn på grund av syrrans barn.
Svar på tråden Vad göra åt syster som skaffar barn på barn fast hon inte borde?