• Anonym (Orkar inte mer)

Ratad för min kuk, sista gången jag har sex.

Nu har det hänt igen, har blivit ratad för min kuk igen.

Låg och pussades med en tjej jag hängt på hem från krogen, båda var ganska fulla och vi låg och pussades, började pulla henne och hon blev riktigt våt osv.
    Hon börjar känna på min hårda penis genom mina jeans osvosv.

Kanske borde höra till att jag kört en riktig "Alfa stil" när jag talat med henne innan, inte visat några tecken på osäkerhet, skojat friskt osv.

I vilket fall så tar hon av mig kalsongerna och hon ser min kuk (som är lite under medel, både längd och bredd, kanske är 11cm eller nåt).

Hon blir som förbytt, ser nästan arg ut och vänder på sig i sängen, hon säger att hon vill ha sex på morgonen istället, jag frågar vad problemet var men får inget svar, hon låter bara sur/besviken.

Jag har aldrig känt mig såhär jävla förnedrad i hela mitt liv, det slutade med att jag inte klarade av att ligga brevid henne utan jag hoppade in i en taxi och åkte hem (hon sa inte emot alls när jag sa att nu drar jag härifrån).

Hur kan man göra såhär? Klart jag förstår att alla har sina preferenser men jag skulle aldrig inleda något med en tjej för att sen bara lägga mig på sidan om jag tyckte hennes bröst var fula när hon tog av sig BHn...

• Svar på tråden Ratad för min kuk, sista gången jag har sex.
  • Anonym (Ohnoe)

Stackare! Inte okej gjort av tjejen, jag håller med mig om att det är förnedrande. Låter som om du behöver träffa en annan typ av tjejer! 

• Vanillaextract
    Anonym (Ohnoe) skrev 2015-01-20 22:18:03 följande:

Stackare! Inte okej gjort av tjejen, jag håller med mig om att det är förnedrande. Låter som om du behöver träffa en annan typ av tjejer! 

Hur är det inte okej? Borde hon haft sex med ts för att inte såra honom?
  • Anonym (Tyrannosaurus Dix)

Finns även rymliga vaginor!

Alla tjejer vill inte bamsekukar heller. Jag är väl rätt stor, inte enorm men jag har blivit kommenterad att jag borde haft mindre. Mitt ex var 1.50 och hon efter ett tag ville inte ha sex pga smärta. Men hon var liten till växten dock. Det jag säger att du har inte hittat den rätta bara. Prata om det när du träffar en tjej och var mer utåtriktat eller nått. Jag kan inte låta bli att tänka på om man träffar en tjej från nätet, sen samma dag man träffas säger hon typ "förresten, jag är väldigt överviktig" fast man inte fått den uppfattningen.. You know? Hon kanske fick för sig att du var "välutrustad" när du hade ett beteende utåt som någon annan haft mot henne förr. Hänger du med?

Hon kanske var en asshole men bortsett från det handlar det om förväntningar.

• Anonym (Orkar inte mer)
    Anonym (Tyrannosaurus Dix) skrev 2015-01-20 22:29:14 följande:

Finns även rymliga vaginor!

Alla tjejer vill inte bamsekukar heller. Jag är väl rätt stor, inte enorm men jag har blivit kommenterad att jag borde haft mindre. Mitt ex var 1.50 och hon efter ett tag ville inte ha sex pga smärta. Men hon var liten till växten dock. Det jag säger att du har inte hittat den rätta bara. Prata om det när du träffar en tjej och var mer utåtriktat eller nått. Jag kan inte låta bli att tänka på om man träffar en tjej från nätet, sen samma dag man träffas säger hon typ "förresten, jag är väldigt överviktig" fast man inte fått den uppfattningen.. You know? Hon kanske fick för sig att du var "välutrustad" när du hade ett beteende utåt som någon annan haft mot henne förr. Hänger du med?

Hon kanske var en asshole men bortsett från det handlar det om förväntningar.

Men vad ska jag göra då? Bete mig som en liten tönt bara för att jag har liten kuk?

Helt sjukt ju, tjejer och förväntningar. 

Kan ju vända på steken då, om jag träffar en tjej som är 1.50 lång och väger 40kg som jag tar hem, börjar pulla henne och hon är mot alla odds väldigt slapp, ska jag då abrupt avbryta hela akten och titta på henne som om hon inte dög?
  • Anonym (Ohnoe)
    Vanillaextract skrev 2015-01-20 22:23:02 följande:
    Hur är det inte okej? Borde hon haft sex med ts för att inte såra honom?
    Jag menar att det inte är socialt okej. Man har däremot alltid rätten till att säga nej, oavsett vad. Har man dragit hem till en kille/dragit med en kille hem, är det inte okej att dissa honom p.g.a. att han har liten kuk. Att avbryta p.g.a. mens eller att man blivit sjuk eller att det händer något oförutsägbart är socialt okej. Att rata en kille p.g.a. att hans kuk är för liten, utan att ha givit honom en ärlig chans, är inte socialt okej. Om hon senare känner att hon inte fått ut någonting av sexet, efter att ha givit det en chans, är det socialt okej att avbryta. 
  • Anonym (H)
    Anonym (Orkar inte mer) skrev 2015-01-20 22:35:42 följande:
    Men vad ska jag göra då? Bete mig som en liten tönt bara för att jag har liten kuk?

Helt sjukt ju, tjejer och förväntningar. 

Kan ju vända på steken då, om jag träffar en tjej som är 1.50 lång och väger 40kg som jag tar hem, börjar pulla henne och hon är mot alla odds väldigt slapp, ska jag då abrupt avbryta hela akten och titta på henne som om hon inte dög?
    Du ska ALDRIG "pulla". Om vi nu pratar om den gamla klassikerpullen.

Tjejer, finns det nån av er som gillar att bli pullad?
  • Anonym (Ohnoe)
    Anonym (H) skrev 2015-01-20 22:42:06 följande:
    Du ska ALDRIG "pulla". Om vi nu pratar om den gamla klassikerpullen.

Tjejer, finns det nån av er som gillar att bli pullad?
    Ja? Vilken värld lever du i?
  • Anonym (Hm)

Läst en nästan identisk tråd förut... Hände detta alltså idag, ikväll?

• Anonym (INTE OKEJ ALLS)

Men fy va svinigt gjort av tjejen. Blir förbannad.

Men jag vill bara säga till dig att det finns tjejer som absout inte har ngt emot mindre penisar, de tjejer som är väldigt trånga osv drar ju bara fördel av detta!

Och sen är det verkligen inte storleken som räknas, utan hur man använder sitt verktyg!

Kram

• Anonym (H)
    Anonym (Ohnoe) skrev 2015-01-20 22:44:10 följande:
    Ja? Vilken värld lever du i?
    Inte i din uppenbarligen.
Svar på tråden Ratad för min kuk, sista gången jag har sex.