• Anonym (Orkar inte mer)

Ratad för min kuk, sista gången jag har sex.

Nu har det hänt igen, har blivit ratad för min kuk igen.

Låg och pussades med en tjej jag hängt på hem från krogen, båda var ganska fulla och vi låg och pussades, började pulla henne och hon blev riktigt våt osv.
    Hon börjar känna på min hårda penis genom mina jeans osvosv.

Kanske borde höra till att jag kört en riktig "Alfa stil" när jag talat med henne innan, inte visat några tecken på osäkerhet, skojat friskt osv.

I vilket fall så tar hon av mig kalsongerna och hon ser min kuk (som är lite under medel, både längd och bredd, kanske är 11cm eller nåt).

Hon blir som förbytt, ser nästan arg ut och vänder på sig i sängen, hon säger att hon vill ha sex på morgonen istället, jag frågar vad problemet var men får inget svar, hon låter bara sur/besviken.

Jag har aldrig känt mig såhär jävla förnedrad i hela mitt liv, det slutade med att jag inte klarade av att ligga brevid henne utan jag hoppade in i en taxi och åkte hem (hon sa inte emot alls när jag sa att nu drar jag härifrån).

Hur kan man göra såhär? Klart jag förstår att alla har sina preferenser men jag skulle aldrig inleda något med en tjej för att sen bara lägga mig på sidan om jag tyckte hennes bröst var fula när hon tog av sig BHn...

• Svar på tråden Ratad för min kuk, sista gången jag har sex.
  • Sensitiveguy
    Anonym (Orkar inte mer) skrev 2015-01-21 00:32:56 följande:

Hahah men skärp dig, helt ärligt, mår du bra av att sitta och trolla halv 1 på familjeliv?

Så jävla patetiskt. 

Vem säger att han trollar?
  • Dr Nail
    Sensitiveguy skrev 2015-01-21 01:06:20 följande:

Vem säger att han trollar?

Min trollradar pep den med :) men vaf-n. Låt barnen ha kul.......så länge ingen blir skadad.
  • Anonym (suck)

en 93:a här med!
    Du kanske ska leta efter tjejer på annat ställe än krogen?
    Ni killar med små kukar får känna på lite med hur vi tjejer har det med krav från omvärlden. Vi ska ha stora bröst, trång fitta, renrakade.... Killar ska ha stor kuk.
    Nu gäller det bara för dig att hitta den tjejen som inte bryr sig om vad samhället tycker. Som inte bryr sig om ifall du har "liten" kuk. Ryck upp dig för fan! 
    Min kille är precis som du. Han klagar ofta på hur liten kuk han har... och JA! han har liten kuk, och den är helt perfekt. 

• Sensitiveguy
    Dr Nail skrev 2015-01-21 01:25:14 följande:

Min trollradar pep den med :) men vaf-n. Låt barnen ha kul.......så länge ingen blir skadad.

Precis. Hehe.
  • Anonym (Orkar inte mer)
    Anonym (suck) skrev 2015-01-21 01:32:47 följande:

en 93:a här med!
    Du kanske ska leta efter tjejer på annat ställe än krogen?
    Ni killar med små kukar får känna på lite med hur vi tjejer har det med krav från omvärlden. Vi ska ha stora bröst, trång fitta, renrakade.... Killar ska ha stor kuk.
    Nu gäller det bara för dig att hitta den tjejen som inte bryr sig om vad samhället tycker. Som inte bryr sig om ifall du har "liten" kuk. Ryck upp dig för fan! 
    Min kille är precis som du. Han klagar ofta på hur liten kuk han har... och JA! han har liten kuk, och den är helt perfekt. 

Skulle aldrig falla mig in att klaga på att jag har liten kuk framför en tjej.

Men skämtar du, stora bröst, trång fitta, renrakade?

Om det är något en tjej mår dåligt över så kan hon göra NÅGOT åt det, jag skulle göra nästan vad som helst för att få större kuk, vet att nästan alla andra i min situation skulle göra detsamma.

Stora bröst? Silikon.
    Trång fitta? Knipövningar och geishakulor.
    Renrakade? Skämtar du?
  • Anonym (suck)
    Anonym (Orkar inte mer) skrev 2015-01-21 01:58:36 följande:
    Skulle aldrig falla mig in att klaga på att jag har liten kuk framför en tjej.

Men skämtar du, stora bröst, trång fitta, renrakade?

Om det är något en tjej mår dåligt över så kan hon göra NÅGOT åt det, jag skulle göra nästan vad som helst för att få större kuk, vet att nästan alla andra i min situation skulle göra detsamma.

Stora bröst? Silikon.
    Trång fitta? Knipövningar och geishakulor.
    Renrakade? Skämtar du?
    Wow, du är visst mer patetisk än jag trodde. 
    Jag tänker inte skaffa silikonbröst för att någon annan tycker det. Jag tänker inte anpassa mig efter samhällets krav att jag ska "göra något åt det". Anledningen till att man mår dåligt är för att man tror att man inte duger. Och det är sant i vissa fall, man kan inte duga åt alla. Alla har olika smak.
    Om någon säger att jag har för små bröst och inte vill ha sex med mig på grund av det så sätter jag mig inte ner och bölar på familjeliv. Jag sparkar ut människan för jag vet att jag är värd mer än hans skit. Jag vet att det finns människor där ute som gillar små bröst. Det skulle aldrig falla mig in i att utsätta min kropp för en operation för att NÅGON ANNAN tycker det är finare. 
    Skaffa dig lite självförtroende förfan. Det måste vara uttröttande att gå omkring och tänka på storleken på kuken.

Om det är så fruktansvärt jobbigt så finns det faktiskt operationer man kan göra. Det du vinner i längden förlorar du dock i tjockleken. Och helt ärligt skulle nog lite självförtroende passa dig bättre. Hitta tjejer som vet hur man behandlar en annan människa med respekt.   
  • MEE83

Alla som är ute och härjar och knullar runt blir dissade med jämna mellanrum TS, man kan inte få till det med tjejer man blir attraherad av, livet är så att säga fullt av besvikelser hehe... men det tar man igen nästa gång liksom.

Visst, kuken är ju lite ut av en öm punkt, rent psykologiskt, för en del, jag har aldrig fått höra något negativt eller så om min, så jag har ingen kuknoja, men jag kan förstå att det svider en del, så du har mina sympatier... men samtidigt så får du för fan ge dig upp i sadeln igen, nästa brud du drar hem eller följer med hem kanske inte har några problem med din storlek.

• MEE83

oj.... menade såklart...

Man kan inte få till det med ALLA* tjejer man blir attraherad av.

:D

• Frankk

Hemskt beteende. Jag har aldrig hört något liknande från verkligheten och det måste ju vara ovanligt. Jag har dock hört om tjejbekanta som pratar om killar de legat med och bedömt penistorleken osv. Typ han såg ju så bra ut osv sen var det tyvärr liten osv. Jag lider rent med män med liten och speciellt med dom med väldigt liten penis. Jag får rent tacka min far och mor för gener för en medelmåttigt stor penis.

Men vad kan man göra. Skjuta sig själv eller acceptera läget. De flesta kan ju hantera motgångar.

Den tyngsta sorgen är att inse att vi själva är enda orsaken till alla våra motgångar.
  • Anonym (F)

Det kanske inte var storleken hon ryggade för, utan lukten?

Svar på tråden Ratad för min kuk, sista gången jag har sex.