Ratad för min kuk, sista gången jag har sex.
Nu har det hänt igen, har blivit ratad för min kuk igen.
Låg och pussades med en tjej jag hängt på hem från krogen, båda var ganska fulla och vi låg och pussades, började pulla henne och hon blev riktigt våt osv.
Hon börjar känna på min hårda penis genom mina jeans osvosv.
Kanske borde höra till att jag kört en riktig "Alfa stil" när jag talat med henne innan, inte visat några tecken på osäkerhet, skojat friskt osv.
I vilket fall så tar hon av mig kalsongerna och hon ser min kuk (som är lite under medel, både längd och bredd, kanske är 11cm eller nåt).
Hon blir som förbytt, ser nästan arg ut och vänder på sig i sängen, hon säger att hon vill ha sex på morgonen istället, jag frågar vad problemet var men får inget svar, hon låter bara sur/besviken.
Jag har aldrig känt mig såhär jävla förnedrad i hela mitt liv, det slutade med att jag inte klarade av att ligga brevid henne utan jag hoppade in i en taxi och åkte hem (hon sa inte emot alls när jag sa att nu drar jag härifrån).
Hur kan man göra såhär? Klart jag förstår att alla har sina preferenser men jag skulle aldrig inleda något med en tjej för att sen bara lägga mig på sidan om jag tyckte hennes bröst var fula när hon tog av sig BHn...