• Solidaritet

tillitsproblem

en blind vän skrev 2015-01-21 10:43:12 följande:

Ja. Han dejtar andra . Du ska inte lita på honom för ni är inte gifta.
    Ta det som det kommer. Bygg en relation med honom. Visa att han kan lita på dig. Hoppa inte I sang för tidigt. Gör allt det du ville göra med din ex man som inte blev av. Tids nog kommer han sluta dejta andra.

Grattis

Hoppa inte i säng för tidigt?!

Jag kan ju inte tala för någon annan, men att avhålla sex från mig för att få mig att sluta dejta andra skulle fungera ganska dåligt. Antagligen skulle jag börja undra om du bara vill ha en vän, och då är det ju fritt fram för mig att ligga med vem jag vill. 

Grattis. 
  • Solidaritet
    en blind vän skrev 2015-01-21 16:47:48 följande:
    Hur hjälper den här kommentaren TS?

För mig är det så att jag måste ha någon form av relation till människan jag ska pippa. Annars är det bara ett ONS. Jag bygger inga förhållanden med ONS.
    Om man först bygger en relation och sedan pippar som bekräftelse på att relationen är bra så tror jag den relationen fungerar bättre än en relation som bara bygger på sexuell attraction. För sexuell attraction avtar garanterat. Sedan när den sexuella attractionen har avtagit så är relationen slut.

GrattisSkål
    Engångsligg fungerar utmärkt för min del då jag inte är i en varaktig relation. 

Tänk om snubben i fråga inte dejtar andra. Då kan din taktik mycket väl leda till att han drar de slutsatser jag hade dragit, och vips så dejtar han faktiskt andra.

Jag vet inte vilken poäng du anser att du gjort, den swooshade rakt över mitt huvud åtminstone. 
  • Solidaritet
    en blind vän skrev 2015-01-21 17:03:36 följande:
    Om inte snubben dejtar andra. Och han inte vet hur man bygger en relation utan att pippa då är han inget att ha anser jag.

Du har fortfarande inte svarat på hur ditt inlägg nr 15 hjälper TS.
    Det kan du inte heller. För du vill bara visa att jag har fel.

Jag ber om ursäkt till TS för att jag är off topic.
    Jag erbjuder ett annat perspektiv. Du förstår, alla ser inte på världen genom dina ögon. 
Svar på tråden tillitsproblem