Inlägg från: Anonym (Viva kärlek och bra sex) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Viva kärlek och bra sex)

Jag är en reko man och far. Men nu är jag värd att älska med nån annan.

Hon sex år äldre än jag. Vi var båda gifta. En samsyn i det vi gjorde.
    FANTASTISK sex. Enbart köttets lustar. Båda nyktra. Båda sexuellt utsvultna.

Parallella tankar om detta ämne. Jag visade henne tråden. Vi tog upp alla aspekter av det, utom vissa tråkmoralister som påstod att det var något riktat MOT andra människor när det i själva verket var FÖR kåthet och glädje. Vi skakade på huvudet.

Jag är oerhört glad för att jag tog steget. Jag vet inte om jag kommer att göra det igen. Det känns inte aktuellt nu. Jag har ett riktigt sexigt minne och lever i baksvallet av det när jag sitter på spårvagnen eller på kontoret.

Ingen dog. Ingen tog skada. Bara två enkla människor som gav varandra en skön stund.

Mitt råd till människor: LEV IDAG. Verkligheten är roligare än fantasier. Rosa är snyggare än grått.

Hej alla mysiga och härliga medmänniskor!

Jag startade den här tråden då jag trodde att min avsikt kunde ge insikter om hur det kan se ut för en del i det här samhället idag i Sverige. Min ambition var inte att omvända, mer att ventilera. Att kunna prata kuddsnack i ett nätforum. Jodå, av alla debattinläggen som publicerats har nog säkert tio stycken varit nyfiket framåtlutade och lyssnande. Resten har - enligt mitt förmenande - varit fast  normer som sannolikt är på väg att upplösas. Människor som använder varje elakt ord som finns i deras vokabulär för att nagla mig och mina tankar.

Jag avfärdar er som rädda. Ni skulle sagt nej till hjulet. Till teglet. Till elden. Till kon. Till....

Innan ni repeterar allt en gång till. Läs detta noga:
    - Ja, jag har erbjudit min hustru att göra samma sak. Kom igen nu alla ni med redan färdigt tänkande. Är ni förutom trångsynta även analfabeter? (inlägg #92)
    - Jag har inte gjort detta för att svika mina barn. Är du knäpp eller? Jag har gjort det här för att mina barn är värd en glad pappa. Sluta moralisera så mycket.
    - Ja, jag har försökt att prata med min fru om det. Många gånger. Hennes val är att inte prata om det. Jag känner henne mycket väl. Bättre än alla er fördömare tillsammans faktiskt. Sluta att lägg saker på henne som inte finns där.
    - "Hur skulle du säga om min dotter blev behandlad så här?". Vadå behandlad? Är allt i livet enbart att sträva efter hur barnen ska tycka? På riktigt? Grannar? ICA-personal? Presumtiva arbetskamrater? Hallå?
    - Signaturen "Sårad man". Jag är ledsen för din skull. Jag har avvägt dina bokstäver. Jag vet för lite för att kunna låta ditt livsöde styra mitt handlande. Jag lever idag. Jag är död i morgon. Jag mår bra över att ha knullat en annan sexuellt utsvulten kvinna. Hennes historia är lik min. Hon ville bara ha en skön stund. Hon älskar sin man och den tillvaron hon har med honom.
    - Jag har även blivit kallad "kallt cynisk", "snuskgubbe", att jag är ute efter en "ung puma". Detta är skrivet av - i mitt tycke - rädda människor som tror att äktenskapslöften är den enda livbojen man kan förhålla sig till. Jag är ledsen. Jag tror inte som ni. Öppna upp. Prata fritt. Släpp bojorna.

Viva knullet! Ett knull är bara ett knull, oavsett vad många här i tråden väljer att ladda det med.

Fool skrev 2015-02-07 14:00:41 följande:
    Tja, om ett knull bara är ett knull, varför vågar du inte säga till din fru vad du gjort? Jag menar om det nu är så ofarligt så borde det väl vara lugnt att berätta det för henne?

Du motsäger dig själv TS...
    Du gör skäl för den signatur du valt att skriva under. "It will never fly Orville"
    Anonym (Vill också) skrev 2015-02-07 09:33:32 följande:
    Till skillnad från många andra vill jag bara gratulera dig. Jag undrar mest hur du har hittat någon att knulla. Tycker att det känns helt omöjligt på BC som gift man.
    Jag känner inte till BC eller de andra otrohetssajter som refererats till av andra skribenter. Bättre kanske att skaffa hund, mod och stora öron. Lycka till.
    Hustru skrev 2015-02-08 15:01:30 följande:

skicka pm till mig ???? orkar inte med moralisterna i offentligheten.

Svarade dig just nu lite kort. Längre senare. 
    Smecker skrev 2015-02-08 21:53:52 följande:
    Han ställde en oerhört legitim fråga. Varför vågar du inte svara på den?
    Kära du, läs tråden om du nu vill veta svaret.

Hej allihopa!

Här nedan har jag samlat en del citat från den här tråden. 

Det som vissa skribenter alltså hoppar sig alldeles jättearga för är det faktumet att jag inte berättar för min fru. Detta blir man jättearg över utan att känna min fru. 

Jag tror mig veta hur min fru vill ha det. Hon vill absolut inte skiljas, det vet jag med säkerhet. Hon vill inte bli lämnad. Hon har ett bra liv med mig och det vi gör med vänner och släkt. 

Hon vill inte heller ha sex särskilt ofta, inte med mig i alla fall. 

Detta har jag accepterat under flera år. Ett ganska vitt äktenskap. 

Men nu vill jag ha sex med någon annan. Bara sisådär. Alla såren som jag skulle skapa med att skilja mig tror jag att min hustru och barn skulle lida av.

Jag vill heller inte vara den snuskgubbe jag blivit utmålad som. Mina sexuella fantasier ligger hos kvinnor som är äldre än mig och med viss rondör. Kvinnor som även dom bara vill ha det skönt en stund utan alla andra förpliktelser. Alltså "jaga lammkött" är verkligen inte jag.

Är jag verkligen så gräslig? Är äktenskapslöftet om evig trohet det viktigaste vi har i den värld som vi skapar? Jag är så förundrad över ert hat. 

----------

Jaha? Du vågar alltså inte berätta för din fru vad du gjort?

Tja, om ett knull bara är ett knull, varför vågar du inte säga till din fru vad du gjort? Jag menar om det nu är så ofarligt så borde det väl vara lugnt att berätta det för henne?

?så är det du och inte jag som springer omkring och blåser frugan, gömmer dig bakom en rad patetiska ursäkter och är för feg för att stå för det du gör inför henne.

?svarar du bara helt enkelt på frågan. Går väl snabbare än att ducka på det viset du gör nu.

Är du "värd det"? Ha då lite värdighet och kommunicera detta med din fru så att hon också får fatta ett eget beslut om hon tycker att det är VÄRT eller inte.

Rätt stor skillnad mellan att komma överens om att ha sex med andra och att gå bakom ryggen, som TS?

Så oerhört feg du är.

Jag tycker det är fruktansvärt fegt att gå bakom ryggen på sin partner för att EN sak i förhållandet inte funkar. Är sexet viktigare än partnern, gör partnern den tjänsten att göra slut istället. Man är ingen reko make o far om man inte är ärlig.

Problemet är inte att du vill ha passion utan att du vill ljuga för din fru. Hade du skrivit att du vill ha passion och berätta om dina planer för din fru så hade du sannolikt fått helt andra svar.

Alltså du är verkligen ett unikum i att kläcka ur dig klyshor TS.... Ärlighet är en gråskala... vilket kvalificerat skitsnack...vem och varför man ljuger spelar väl ingen roll, poängen är väl snarare ATT man ljuger.

Skilj dig och knulla runt om du vill, men gå inte bakom ryggen på någon som du LOVAT trohet och lojalitet till. Det är bara fult och ett stort svek. 

Oavsett hur mycket du vill rationalisera det så är det fortfarande fult, illojalt och smutsigt. 

Antingen så gör du det schysst och skiljer dig från din fru eller så efterlever det löfte du lovade henne i kyrkan.

Ett knull betyder ingenting jämfört med det ni redan har och kan få med lite arbete. Du kan inte äta kakan och ha den kvar.

Jag anser att det enda schyssta du kan göra mot din fru är att säga någonting i stil med: "Om inte du vill förändra vårt sexliv så måste jag få ligga med andra eller så vill jag lämna dig (om det är det du vill hellre än att fortsätta ha det som ni har det)". Det är aldeig okej att bedra någon som du älskar oavsett anledning.

Nu blir det läskigt känner jag...är det en ny Göran Lindberg vi har att göra med?

Igen - problemet är inte att du skulle vilja eller kunna vara nära en eller en flera kvinnor. Du måste ju bara vara ärlig med det, det är vad det handlar om.

Anonym (ms) skrev 2015-02-09 20:45:09 följande:
    Tack Fool för de sista orden. Det kan vara jävligt tufft även för den som begår felet och har känslan kvar... Den var för underbar för att vilja ha gått miste om den men samtidigt så opassande. Att nånting så fel kan kännas så rätt och fantastiskt... Önskar saker och ting vore annorlunda. Faktiskt. Och ja, nu när jag läser era kommentarer så ser jag att det finns skillnader i TS och min attityd, tyckte från början att det var lite samma sak men det är det inte.
    Låt mig bara inflika min syn på saken.

OM det nu är så att det hade hänt något den där Askungeballiknande kvällen. OM du hade låtit åtrån ta över.

DÅ hoppas jag att du i detta nu - idag - skulle varit snäll mot dig själv. Förlåtit dig själv. Inte förgåtts av skuld och skam. Inte klätt dig i säck och aska.

Jag hoppas att du skulle bäddat in det lilla minnet i dig och behållit det som det ljus det då var. Inte ett frätande sår, utan en härlig hemlighet. Du är inte mer än människa och du gör så gott du kan på säkert otroligt många plan.

Det är så roligt. Varje gång jag skriver i den här tråden ökar uttagen av blodtryckssänkande medicin på apoteken i Jönköping.

Mi000 skrev 2015-02-10 06:10:04 följande:
    Bor du i Jönköping?!. Har följt tråden och hela tiden tänkt att ditt sätt att uttrycka dig stämmer så väl in på en man jag känner i Jönköping. Snälla säg att det inte är du och din fru det handlar om...

Åh hjälp... Hoppas verkligen inte det är hon för hon förtjänar verkligen inte det här.

Jag kommer stämma träff med min vän och visa henne tråden så tar vi det därifrån TS. Förhoppningsvis är ni inte samma personer... Ni får helt enkelt inte vara samma personer, skulle göra mig så himla besviken och ledsen.
    Hej Mi000.

Jag bor inte i Jönköping så visa du tråden för din vännina, finns det inte något annat du kan lägga dig i som du inte har med att göra? Öppna dina vänninors familjers post? Fråga ut grannars barn om saker? Det är väl det ni sysslar med när kyrkans mörkermän får styra?

Om du nu hade läst tråden kunde du väl åtminstone ha så pass mycket slutledningsförmåga att stryka just Jönköping eftersom jag två gånger skrivit om att åka spårvagn. Ni har Vättern-röding, Elmia-mässan och ett stort vägtroll som håller på att ruttna bort - ingen rälsbunden kollektivtrafik. 

Men be din vänninas man läsa tråden. Och kommentera den. Det är härligt när det mer och mer visar sig att ämnet är relevant att diskutera och belysa.

Alla läsare av tråden, dela med dig av dina tankar. Jag tycker att det finns gråskalor. Andra tycker olika. VAD TYCKER DU. (OBS! Du kommer att få några slevar glödhet ilska från hat-moralisterna. Men det känns inte efter ett tag.)

Puss till "hustru" som givit insikter och delat med sig privat till mig på ett väldigt naket sätt.
Svar på tråden Jag är en reko man och far. Men nu är jag värd att älska med nån annan.