• Anonym (m)

Det är så jävla orättvist för mig som pappa!!

Drottningen70 skrev 2015-01-23 22:07:00 följande:
    Å andra sidan är man nog kvalificerad som "idiotförälder" om man inte förstår att det är extremt skadligt för en så liten att växla boendeförälder en el två ggr i veckan. Vet det 17 om jag tycker att nån med så bristande kunskap och förståelse för bebisars grundläggande behov ens skulle tillåtas att ha umgänge utan övervakning faktiskt...
    Snacka om att du överreagerar... 
  • Anonym (m)
    Drottningen70 skrev 2015-01-23 22:18:42 följande:
    Det är verkligen ingen inaktuell forskning att en 6 månaders inte ska bo växelvist. Definitivt inte. En sån liten ska ha ett boende och som du säger tät kontakt helst varje dag med den andra föräldern. Man kan ju tycka att mamman gör fel som förhindrar det. Å andra Sidan så börjar man ju ana att det kan finnas ett skäl till mammans aviga inställning när pappa i detta fall insisterar på nåt så korkat som att det vore bra med växelvist boende för en så liten. Då blir det ju liksom uppenbart att alla hästar inte är hemma där heller. En del barn drar helt enkelt nitlotter i föräldrarlotteriet.
    Aha, så mamman är otrogen och bryter sönder familjen men naturligtvis är det pappans fel att dottern inte får träffa honom mer. Din logik är helt glasklar! (eller inte...)
Svar på tråden Det är så jävla orättvist för mig som pappa!!