Absolut! Hon gjorde helt fel!! Men faktum kvarstår, hon var otrogen - han blev förbannad och dumpade henne alldeles för impulsivt kan jag tycka. Istället för att sätta sig ner och diskutera igenom vilka valmöjligheter som finns, rådgivning? Och vilket alternativ som är bäst för dottern. Att dottern blev av med en engagerad pappa på heltid är jättesynd, att han inte får träffa sin älskade dotter är trist. Ibland måste man ta en minut och tänka igenom konsekvenserna av sitt handlande och ta reda på fakta om ex umgängesregler innan man agerar istället för att bli överraskad efteråt. "Jag trodde aldrig..."
Anonym (Been there seen that) skrev 2015-01-25 22:33:00 följande:
Det borde väl kvinnan tänkt på innan hon särade på benen när hon har en så liten hemma och en man som väntar. Hur i hela fridens namn kan du bara säga något sådant? Att HAN skulle överhuvudtaget tänkt. Hade det varit tvärtom hade både kastrering, halshuggning och livstids utvisning från barnets liv stått på FLmanshatarnas meny.
Varför är ni så många som tycker att män är på något sätt underordnade kvinnornas vilja och humör? Jag skäms för att vara kvinna för dagens kvinnor har ballat ur totalt och fått någon form av storhetsvansinne. Undra på att män sticker och importerar fruar från Thailand och Ryssland. Jeeeez alltså.