• Tintin31

    Nidblödning 3 dagar efter äl?

    Jag är och har alltid varit som en klocka i cykeln. Haft problem med kraftiga smärtor både vid mens och äl, sen tonåren, är idag 34. Då jag och min sambo en gång för alla bestämt oss för att verkligen försöka har vi nu slutat röka, inte druckit alkohol senaste månaden och lyckades pricka sex kvällen innan äl-smärtor from hell hälsade på. För en stund sen, nu 3 dagar efter äl, fick jag rosa (lite tjockt) på pappret när jag varit på toa.. Aldrig hänt efter äl tidigare. Finns det nån som fått nidblödning så tidigt? Plötsligt anar jag även molande värk runt äggstockarna. Tacksam för svar och tips!

  • Svar på tråden Nidblödning 3 dagar efter äl?
  • Jag är bara jag

    Nej,det är alldeles för tidigt. Embryot fäster inte förrän det blitt en blastocyst vilket tar fem dar. Det låter snarare som du har äl nu,men hade du det för 3 dar sen kan det vara slemhinneblödning eller försenad äl-blödning.

  • Tintin31

    Tack för ditt svar! Fattar att det är för tidigt, men man hoppas ju ;) Blev en blödning senare på dagen som höll i sig till morgonen efter, som sagt aldrig haft nån mellanblödning eller så tidigare så man blir ju lite skraj.. Bim-7 nu så det är bara att vänta, och på det igen tills det tar sig!

Svar på tråden Nidblödning 3 dagar efter äl?