karolinak skrev 2015-02-24 21:19:14 följande:
Hallåj! :) enligt min babygruppenapp går jag in i v.6 nu till helgen. Jag är fortfarande lite förvirrad och vi har nog inte fattat det riktigt ännu. Jag är jättenojig för missfall och blir inte inskriven förens om ett par veckor. Jag har ont i ena äggstocken och i ryggslutet hela tiden, har ingen ork och blir andfådd av att gå i några trappor upp till lägenheten. Vet ju inte alls vad som är normalt då jag aldrig varit gravid innan och tycker det är riktigt jobbigt att behöva gå och oroa sig hela tiden.. Hur klarar ni dagarna? Jag vill ju vara glad och njuta av detta men är bara orolig att allt inte ska stå rätt till...
Grattis!!! Har haft ett mf i v 5 och ett utomkveds i v 6 och nu går jag i v 6 och är orolig att något ska hända hela tiden eller att något inte stämmer där inne. Eftersom jag inte har några större symtom så tror jag ibland att de inte är något där alls. Men enl gravtest x 4 så är jag det
Men tror man måste försöka glädjas åt att de går så länge de går och bara hoppas att det håller sig hela vägen ut! Lycka till och försök att tänka/sysselsätta sig, kram