Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Hej på er!
Får man hänga på?
Jag fick ett plus igår 29/1 och ytterligare ett idag
Är gravid efter en IVF-behandling och har egentligen först testdag om en vecka men orkade inte vänta så länge bf är inte lika lätt att räkna ut, men enligt FL är det 8/10.
Så galet, vi har väntat på detta i 2,5 år!
För mig blir det besök hos bm den 18/2.. Hoppas verkligen på att få fylla 30 fyra dagar senare med ett besked att allt ser bra ut..:).. Jag har inga andra symptom förutom trötthet vilket skrämmer mig lite... Fortfarande tidigt, 4+3, men jag vill känna mer..:)..
Vad roligt att se dig i denna tråd ist för ivf tråden.. Grattis till plusset.. Äntligen...????..
För mig blir det besök hos bm den 18/2.. Hoppas verkligen på att få fylla 30 fyra dagar senare med ett besked att allt ser bra ut..:).. Jag har inga andra symptom förutom trötthet vilket skrämmer mig lite... Fortfarande tidigt, 4+3, men jag vill känna mer..:)..
Och där kom den utlovade listan!
Jag har skrivit in de som jag har hittat bf-datum på!
Ta bort, lägg till, ändra och gör om som ni tycker! Bara kopiera och publicera som ni tycker i ett nytt inlägg!
Kanske blev den för lång när varje namn fick en "egen" rad!? Samtidigt finns då plats om man vill fylla på med lite info efter sin signatur - kanske var man bor, ålder, tidigare barn eller liknande!???
Gör precis som ni tycker!
Fröken Smilla: Grattis!!! Vad roligt! Har ni barn sedan tidigare? Vi har två barn efter ivf på 7 och 5 år, och blev nu plötsligt spontant gravida!
Ta bort, lägg till, ändra och gör om som ni tycker! Bara kopiera och publicera som ni tycker i ett nytt inlägg!
Kanske blev den för lång när varje namn fick en "egen" rad!? Samtidigt finns då plats om man vill fylla på med lite info efter sin signatur - kanske var man bor, ålder, tidigare barn eller liknande!???
Fröken Smilla: Grattis!!! Vad roligt! Har ni barn sedan tidigare? Vi har två barn efter ivf på 7 och 5 år, och blev nu plötsligt spontant gravida!
Monsan: Vad bra! Ja verkligen! Nu ska bi följas åt länge hoppas vi!
Mira14: lite lätt illamående till och från och känner av brösten lite ibland annars bara bra!
Fröken Smilla : Vad härligt! Ja det är otroligt att det funkar med ivf! Dottern fick vi också på första försöket. Hade efter det två frys kvar, endast ett som klarade upptiningen dock, men som blev sonen! Helt otroligt!