• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • Monsan
    Fröken Smilla skrev 2015-01-30 19:27:17 följande:

Hej på er!

Får man hänga på?

Jag fick ett plus igår 29/1 och ytterligare ett idag smile5.gif

Är gravid efter en IVF-behandling och har egentligen först testdag om en vecka men orkade inte vänta så länge smile5.gif bf är inte lika lätt att räkna ut, men enligt FL är det 8/10.

Så galet, vi har väntat på detta i 2,5 år!

Vad roligt att se dig i denna tråd ist för ivf tråden.. Grattis till plusset.. Äntligen...????..
  • Monsan

För mig blir det besök hos bm den 18/2.. Hoppas verkligen på att få fylla 30 fyra dagar senare med ett besked att allt ser bra ut..:).. Jag har inga andra symptom förutom trötthet vilket skrämmer mig lite... Fortfarande tidigt, 4+3, men jag vill känna mer..:)..

• Fröken Smilla
    Monsan skrev 2015-01-30 21:27:26 följande:

Vad roligt att se dig i denna tråd ist för ivf tråden.. Grattis till plusset.. Äntligen...????..

Detsamma och Grattis till dig med!!
    Monsan skrev 2015-01-30 21:31:34 följande:

För mig blir det besök hos bm den 18/2.. Hoppas verkligen på att få fylla 30 fyra dagar senare med ett besked att allt ser bra ut..:).. Jag har inga andra symptom förutom trötthet vilket skrämmer mig lite... Fortfarande tidigt, 4+3, men jag vill känna mer..:)..

Jag trodde allt var kört för en vecka sen när mina ömma bröst slutade göra ont... Men här sitter jag idag med plusset och ett par bröst som är helt som vanligt så jag tror sånt kommer och går
  • TreA
    Bf för våra oktoberbebisar!

25/9
    Shibby

28/9
    Längtan efter ett syskon

1/10
    TreA

2/10
    Floffeen
    anna tuva

3/10
    mammaA93

4/10
    Lillemy1980
    Mira14
    noorah

5/10
    Tigerlilja86
    Monsan
    dahlia92

6/10
    Sockersöt85

7/10
    Truckdriverbruden
    Lazmi
    Marsvensson
    Emelie23

8/10
    Fröken Smilla

9/10
    MiniQ
    theresepe
  • TreA

Och där kom den utlovade listan!

Jag har skrivit in de som jag har hittat bf-datum på!

Ta bort, lägg till, ändra och gör om som ni tycker! Bara kopiera och publicera som ni tycker i ett nytt inlägg!

Kanske blev den för lång när varje namn fick en "egen" rad!? Samtidigt finns då plats om man vill fylla på med lite info efter sin signatur - kanske var man bor, ålder, tidigare barn eller liknande!???

Gör precis som ni tycker!

• TreA

Fröken Smilla: Grattis!!! Vad roligt! Har ni barn sedan tidigare? Vi har två barn efter ivf på 7 och 5 år, och blev nu plötsligt spontant gravida!

• Monsan
    TreA skrev 2015-01-30 22:15:13 följande:

Och där kom den utlovade listan! smile5.gif

Ta bort, lägg till, ändra och gör om som ni tycker! Bara kopiera och publicera som ni tycker i ett nytt inlägg!

Kanske blev den för lång när varje namn fick en "egen" rad!? Samtidigt finns då plats om man vill fylla på med lite info efter sin signatur - kanske var man bor, ålder, tidigare barn eller liknande!???

Gör precis som ni tycker! smile1.gif

Klockrent, ska bli roligt att följa alla..:)..
  • Mira14
    TreA skrev 2015-01-30 22:15:13 följande:

Och där kom den utlovade listan! smile5.gif

Gör precis som ni tycker! smile1.gif

Jättebra initiativ

Hur mår alla?

Jag är i vecka 4+4 och än känns det som en dans på rosor!
  • Fröken Smilla
    TreA skrev 2015-01-30 22:17:49 följande:

Fröken Smilla: Grattis!!! Vad roligt! Har ni barn sedan tidigare? Vi har två barn efter ivf på 7 och 5 år, och blev nu plötsligt spontant gravida!

Tack!

Nä detta är första barnet, och vårt första IVF, känns otroligt att det lyckades på första försöket.

Jag har redan blivit välsignad med illamående, och mest på nätterna. Är vaken nu och fick sura uppstötningar. Något tips från er som har varit med om sånt här tidigare? Jag har dålig aptit om dagarna men mår iaf inte illa då.
  • TreA

Monsan: Vad bra! Ja verkligen! Nu ska bi följas åt länge hoppas vi!

Mira14: lite lätt illamående till och från och känner av brösten lite ibland annars bara bra!

Fröken Smilla : Vad härligt! Ja det är otroligt att det funkar med ivf! Dottern fick vi också på första försöket. Hade efter det två frys kvar, endast ett som klarade upptiningen dock, men som blev sonen! Helt otroligt!

Svar på tråden Oktoberbebisar 2015