Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Skulle vara himla kul att få träffa några av er oktober mammor lite senare (i vår/sommar?)
Några som bor i Stockholm? :)
Ah okej tusen tack :)! Jaaa det ska bli så spännande så jag längtar :) ! Vi funderar på när vi ska berätta det för min sambos föräldrar.. När tycker ni man ska göra det ?
Håller med mommy86 att det är mer slutet av graviditeten som man ska undvika att flyga :).. Spännande med Kina, har själv velat åka dit
Okej tusen tack :)!!
Tror inte det är någon fara, är mer mot slutet man ska undvika det
Ingen som har lite ont i ländryggen ? Inatt blev set bra för sov på sidan med en kudde mellan benen plus hade vetekudde på ryggen innan dess, nu känner jag dock av det igen..annars har jag bara värk i brösten och kissar mer än vanligt osv :)
Skulle vara himla kul att få träffa några av er oktober mammor lite senare (i vår/sommar?)
Några som bor i Stockholm? :)
Vi bor 10 mil från Sthlm men är ofta där då jag är uppväxt där och har min pappa kvar där!
Ah okej tusen tack :)! Jaaa det ska bli så spännande så jag längtar :) ! Vi funderar på när vi ska berätta det för min sambos föräldrar.. När tycker ni man ska göra det ?
Ni som har barn sen innan svullnar ni upp mkt? Jag tycker jag blossar upp lite framåt kvällen. Min son sa för ett par dagar sen: Hur mår tjocka magen?! Och det va innan jag ens visste om min gravilitet.. Och är inte tjock i övrigt=)
Ni som har barn sen innan svullnar ni upp mkt? Jag tycker jag blossar upp lite framåt kvällen. Min son sa för ett par dagar sen: Hur mår tjocka magen?! Och det va innan jag ens visste om min gravilitet.. Och är inte tjock i övrigt=)
Btw bf 26/9 om jag räknat rätt.
V 7 idag ????