• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • Emelie23

Skulle vara himla kul att få träffa några av er oktober mammor lite senare (i vår/sommar?)

Några som bor i Stockholm? :)

• Marsvensson

Ah okej tusen tack :)! Jaaa det ska bli så spännande så jag längtar :) ! Vi funderar på när vi ska berätta det för min sambos föräldrar.. När tycker ni man ska göra det ?

Tigerlilja86 skrev 2015-01-31 09:37:59 följande:

Håller med mommy86 att det är mer slutet av graviditeten som man ska undvika att flyga :).. Spännande med Kina, har själv velat åka dit

• Marsvensson

Okej tusen tack :)!!

mommy86 skrev 2015-01-31 09:25:28 följande:

Tror inte det är någon fara, är mer mot slutet man ska undvika det

• Marsvensson

Ingen som har lite ont i ländryggen ? Inatt blev set bra för sov på sidan med en kudde mellan benen plus hade vetekudde på ryggen innan dess, nu känner jag dock av det igen..annars har jag bara värk i brösten och kissar mer än vanligt osv :)

• Tigerlilja86
    Emelie23 skrev 2015-01-31 11:44:02 följande:

Skulle vara himla kul att få träffa några av er oktober mammor lite senare (i vår/sommar?)

Några som bor i Stockholm? :)

Jag bor i Sthlm och vet att Shibby gör det också :)..
  • TreA

Vi bor 10 mil från Sthlm men är ofta där då jag är uppväxt där och har min pappa kvar där!

• Monsan
    Marsvensson skrev 2015-01-31 12:04:17 följande:

Ah okej tusen tack :)! Jaaa det ska bli så spännande så jag längtar :) ! Vi funderar på när vi ska berätta det för min sambos föräldrar.. När tycker ni man ska göra det ?

Jag har redan berättat för våra föräldrar eftersom dom var medveten om ivf behandlingen och skulle säkert börja undra varför behandling aldrig kom igång... Vi har däremot sagt att det fortfarande är väldigt tidigt och att allt kan hända..
  • mommy86

Ni som har barn sen innan svullnar ni upp mkt? Jag tycker jag blossar upp lite framåt kvällen. Min son sa för ett par dagar sen: Hur mår tjocka magen?! Och det va  innan jag ens visste om min gravilitet.. Och är inte tjock i övrigt=)

• Längtan efter ett syskon
    mommy86 skrev 2015-01-31 14:36:35 följande:

Ni som har barn sen innan svullnar ni upp mkt? Jag tycker jag blossar upp lite framåt kvällen. Min son sa för ett par dagar sen: Hur mår tjocka magen?! Och det va  innan jag ens visste om min gravilitet.. Och är inte tjock i övrigt=)

Jag gick in i v 6+0 idag o e jättesvullen. Vet inte om det e graviditeten el vad det e
  • Längtan efter ett syskon

Btw bf 26/9 om jag räknat rätt.

V 7 idag ????

Svar på tråden Oktoberbebisar 2015