Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Hur mår hon?
Usch det där nojar jag för. Jag har lagt en madrass nedanför våran säng på min sida just in case. Han ligger rätt stilla än så länge, eller nära mig i alla fall. Det är ju bara det att när jag vill amma på det andra bröstet så måste jag lägga honom ytterst och ibland har vi båda somnat innan jag flyttat in honom igen. Känns som det bara är en tidsfråga.
När min äldsta son var ca 6 mån så vaknade jag på natten och såg honom inte i sängen. Fick panik och började slita i täcken och grejer, men så kollade jag ner på golvet och där ligger han och sover på en kudde! Så sjukt alltså. Kudden måste ha ramlat ner först, och sen han på den. Sån jäkla tur i oturen.
Nu jävlar går det både att ligga på golvet och förflytta sig medelst armar.

I dag hände nåt nytt och, i mina ögon, stort! Nils och jag hade badat i en av de lokala sjöarna och jag skulle sätta på honom en blöja. Vi satt i gräset och han reste sig mot mitt ben och släppte taget. OCH STOD KVAR! Förvisso bara i typ två sekunder, men jag såg det och jag dog nästan av stolthet :D Han har testat ett par gånger förut men aldrig tidigare lyckats balansera utan stöd. Det var nästan så att jag ville skrika till alla andra badgäster att "HAN STOD SJÄLV", haha :D
Usch det där nojar jag för. Jag har lagt en madrass nedanför våran säng på min sida just in case. Han ligger rätt stilla än så länge, eller nära mig i alla fall. Det är ju bara det att när jag vill amma på det andra bröstet så måste jag lägga honom ytterst och ibland har vi båda somnat innan jag flyttat in honom igen. Känns som det bara är en tidsfråga.
När min äldsta son var ca 6 mån så vaknade jag på natten och såg honom inte i sängen. Fick panik och började slita i täcken och grejer, men så kollade jag ner på golvet och där ligger han och sover på en kudde! Så sjukt alltså. Kudden måste ha ramlat ner först, och sen han på den. Sån jäkla tur i oturen.
Woho äntligen tar hon sig framåt, om än långsamt och inte så långa bitar, men framåt iallafall :D kör en blandning mellan att krypa och åka på rumpan ???? trott i typ 3 månader att hon ska börja ta sig fram så va verkligen på tiden. Och så stolt man blir :)
Woho äntligen tar hon sig framåt, om än långsamt och inte så långa bitar, men framåt iallafall :D kör en blandning mellan att krypa och åka på rumpan ???? trott i typ 3 månader att hon ska börja ta sig fram så va verkligen på tiden. Och så stolt man blir :)

Oj vad lång hon ser ut. Min lillskit är bara 75 cm, hur stor är hon? Nej inte på knäna pga kryper ej, däremot gillar hon att headbanga och ibland är det grejer ivägen för huvudet vilket har genererat ett flertal bulor.
En nöjd Julia som fått en cykel :) den uppskattades!
Nu har hon börjat att leka tittut med sig själv i spegeln haha det ser så roligt ut!
Hon kryper för fullt hela tiden så nu har hon fått massa små blåmärken på smalbenen, är det någon mer som fått det?