• Anonym (tuttfia)

ammade min man igår

En helt ljuvligt intim och kärleksfull stund... Jag har varit lite nyfiken sen jag läste om det här för många månader sen och när jag vågade berätta för min man så ville han göra det...

Han diade först en lång stund på ena och sen var vi iväg och åt mat och när vi kom hem och skulle titta på film erbjöd jag honom det andra och han ville gärna och så tillslut somnade han med bröstet i munnen.... det var så djupt tillfredsställande, en närhet och intimitet som jag sällan känt. När han vaknade utbrast han spontant "oj vad jag behövde den närheten". Flera gånger har vi pratat om hur nära och härligt det kändes! I morse ville han ha morgonamning och nu ska vi försöka få igång mjölkproduktionen...

Helt helt underbart att hittat nåt nytt mysigt tillsammans!

Någon mer som gör så?

• Svar på tråden ammade min man igår
  • zkrillex
    Anonym (sexigt) skrev 2018-12-12 14:20:09 följande:

Hade jag gärna gjort numera. Men det är först nu som ens tanken slagit mig. Mina barn är äldre så nu har mina barn blivit "mina" igen och jag gör det jag vill. Men tyvärr finns ju ingen mjölk kvar och det går väl inte att få igång igen men det bästa jag vet är när en man klämmer ihop mina bröst och suger på dem. Finns få saker som får igång mig så mycket! Helt annan känsla än att ammas såklart. 

Önskar man kunde träffa en go kvinna som du irl
  • Anonym (sexigt)
    zkrillex skrev 2018-12-14 01:29:52 följande:
    Önskar man kunde träffa en go kvinna som du url
    Fast jag har ju ingen mjölk i mina...
  • Anonym (Sv)
    Pia 511 skrev 2015-01-31 17:18:11 följande:

Tycker det låter ganska skönt. Två människor som älskar varandra, vad är det för fel att mannen då diar kvinnans bröst?

Förbaskat jäkla äckligt. Måste var riktigt sjuka människor som tänder på sånt!
  • Anonym (Yes)
    Anonym (Sv) skrev 2018-12-14 16:27:42 följande:

Förbaskat jäkla äckligt. Måste var riktigt sjuka människor som tänder på sånt!

Dom kanske blev ammade länge av sina mammor så dom minns amningen och minns att dom kände att det gav dom trygghet och tröst.
  • zkrillex
    Anonym (sexigt) skrev 2018-12-14 15:54:51 följande:

Är sexigt ändå:)
  • zkrillex
    Anonym (sexigt) skrev 2018-12-14 15:54:51 följande:

Varför kan man aldrig träffa goa kvinnor som du ute på krogen som gillar sånt;)?
  • Anonym (Hank)

Exet och jag älskade såna lekar, förhöjde njutningen för oss båda:)

• Anonym (Yes)
    Anonym (Hank) skrev 2018-12-21 12:12:39 följande:

Exet och jag älskade såna lekar, förhöjde njutningen för oss båda:)

• Anonym (Sofia)

Så märkvärdigt är det väl inte att ens man suger bröstmjölk. Hade en väldig överproduktion av mjölk efter min senaste graviditet, spände så oerhört i brösten om kvällarna varpå min man hjälpte till att lätta på trycket innan vi skulle sova.

Nu drack han ju det inte utan spottade ut i en handduk. Var inget sexuellt i vårat fall på det viset även om det var lite småskönt och avslappnande.

Svar på tråden ammade min man igår