• Anonym (tuttfia)

ammade min man igår

En helt ljuvligt intim och kärleksfull stund... Jag har varit lite nyfiken sen jag läste om det här för många månader sen och när jag vågade berätta för min man så ville han göra det...

Han diade först en lång stund på ena och sen var vi iväg och åt mat och när vi kom hem och skulle titta på film erbjöd jag honom det andra och han ville gärna och så tillslut somnade han med bröstet i munnen.... det var så djupt tillfredsställande, en närhet och intimitet som jag sällan känt. När han vaknade utbrast han spontant "oj vad jag behövde den närheten". Flera gånger har vi pratat om hur nära och härligt det kändes! I morse ville han ha morgonamning och nu ska vi försöka få igång mjölkproduktionen...

Helt helt underbart att hittat nåt nytt mysigt tillsammans!

Någon mer som gör så?

• Svar på tråden ammade min man igår
  • Rama

Jag fattar exakt hur ni menar.. Den upplevelsen hade min man och jag, och det var något av det vackraste jag varit med om..

• Anonym (Mmmm)

Tycker det låter mysigt. Undra om man skulle få en riktig nostalgikick från det att man var barn. ^^

• Anonym (Tjej)

Eh man ammar inte om man inte har bröstmjölk. Då är det bara en vuxen man som suger på tuttar

• Anonym (Sanna)

Jag hade en sådan längtan att min man skulle suga på bröstet som en bebis. När jag nu har barn som jag ammar skulle jag aldrig i livet vilja ha gubben i närheten av bröstet någonsin igen. Han har skojat och kommit nära och jag känner mig då som en riktig argsint katta beredd att klösa och bita haha nej usch fy. Du behöver ett barn att amma ts.

• MammAmma
    Anonym (Tjej) skrev 2015-07-25 22:51:24 följande:

Eh man ammar inte om man inte har bröstmjölk. Då är det bara en vuxen man som suger på tuttar

Tekniskt sett så är det ju så, ja Man kan inte kalla det för varken 'amma' eller 'dia' om ingen bröstmjölk finns, då är det bara tuttsugning xD
  • Anonym (hm)

Vad är då nästa steg byta blöja ?

• Anonym (Yes)

Jag ammade min sambo för några minuter sen

• Cbxen

Ja det hade varit mysigt o ligga och suga på en mogen kvinnas bröst ????

• Anonym (Yes)
    Cbxen skrev 2018-12-10 10:47:33 följande:

Hur gammal är du?
    Cbxen skrev 2018-12-10 10:47:33 följande:

Svar på tråden ammade min man igår