• Anonym (Nicke nyfiken)

    Runkar killar(hetero polare) tillsammans?!

    Alltså jag måste få fråga... Runkar killar verkligen tillsammans/i grupp som att det är helt normalt?? Då menar jag heterosexuella killar, typ polare.

    Många ggr i filmer/böcker verkar de va en grej. Å överlag verkar de ju väldigt grabbigt o snacka med varann om/dra skämt om att runka.

    Må hända att det är mer i tidiga tonåren då man "utforskar"?? Jag är inte kille så snälla berätta för mig, går det till såhär?? Själv har jag inte ens stött på att man pratar om onani bland tjejer..men verkligen bland killar!

  • Svar på tråden Runkar killar(hetero polare) tillsammans?!
  • Anonym (Kille)

    Nej! Aldrig varit med om det och aldrig hört om det i verkligheten. Vill inte heller vara med om det.

  • jesper_78
    Anonym (Nicke nyfiken) skrev 2015-01-26 18:42:56 följande:

    Alltså jag måste få fråga... Runkar killar verkligen tillsammans/i grupp som att det är helt normalt?? Då menar jag heterosexuella killar, typ polare.

    Många ggr i filmer/böcker verkar de va en grej. Å överlag verkar de ju väldigt grabbigt o snacka med varann om/dra skämt om att runka.

    Må hända att det är mer i tidiga tonåren då man "utforskar"?? Jag är inte kille så snälla berätta för mig, går det till såhär?? Själv har jag inte ens stött på att man pratar om onani bland tjejer..men verkligen bland killar!


    Nej, det är en myt. Klart det har hänt, men det nog till o med ovanligare än tjejkompisar som pullar tillsammans.
  • Anonym (Sture)

    Runka bulle har nog de flesta killar gjort någon gång. De flesta skulle aldrig erkänna det förstås.

  • Anonym (bananen)

    Runka bulle har jag inte gjort, det är ju äckel på hög nivå.
    Däremot runkade jag ihop med kompisar när man just kommit i puberteten.
    Nu skulle jag inte göra det.
    Suga kuk skulle jag hellre göra :P

  • TomNorr

    Nej. Har aldrig gjort det och kommer aldrig att göra det heller. Känns ju jättemärkligt om man är heterosexuell.

  • Anonym (Kille76)

    Ja, jag har gjort det med min kompis. Flera ggr och vi har även gått längre. Båda är hetero. Fråga gärna vad det är du vill veta så skall jag svara så gott jag kan.

  • Anonym (Nicke nyfiken)
    Anonym (Kille76) skrev 2015-01-28 16:23:49 följande:

    Ja, jag har gjort det med min kompis. Flera ggr och vi har även gått längre. Båda är hetero. Fråga gärna vad det är du vill veta så skall jag svara så gott jag kan.


    Jag hoppas du är ärlig?! Vad innebär "gått längre"? Jag skulle se mig som bi om jag var du
Svar på tråden Runkar killar(hetero polare) tillsammans?!