• Libra1

IVF 2015 för oss som gjort några försök

Hej!

Finns det några som gjort ett antal IVF-försök och som fortfarande kämpar med första barnet som vill följas åt?

Vi ska påbörja vårt 6:e färskförsök under våren. Det känns både spännande och skrämmande.

Hur mår ni? Hur orkar ni med vardagen efter allt kämpande? Både jag och min man tycker att det är tungt.

/Libra

• Svar på tråden IVF 2015 för oss som gjort några försök
  • Libra1

Grattis till ruvningarna tjejer. Hoppas sommar och sol får era små att fästa fint. :)

• LadyMaria

Är på ruvardag 9 med en 2-dagars, testat minus idag :( Hoppas det fortfarande kan vända.

• Nicka

[quote=75423512][quote-nick]Libra1 skrev 2015-06-15 12:14:20 följande:[/quote-nick]Grattis till ruvningarna tjejer. Hoppas sommar och sol får era små att fästa fint. :)[/

Tack :)

• Nicka

[quote=75423810][quote-nick]LadyMaria skrev 2015-06-15 13:54:41 följande:[/quote-nick]Är på ruvardag 9 med en 2-dagars, testat minus idag :( Hoppas det fortfarande kan vända.[/

När har du testdag? Jag har tjuvtestat en gång, men ska verkligen försöka att hålla ut denna gång!

• LadyMaria
    Nicka skrev 2015-06-15 21:27:33 följande:

[quote=75423810][quote-nick]LadyMaria skrev 2015-06-15 13:54:41 följande:[/quote-nick]Är på ruvardag 9 med en 2-dagars, testat minus idag :( Hoppas det fortfarande kan vända.[/

När har du testdag? Jag har tjuvtestat en gång, men ska verkligen försöka att hålla ut denna gång!

Jag har testdag på söndag, 15 dagar efter ET.

Tänkte att jag inte skulle tjuvtesta men så fick jag ett spratt och gjorde det ändå. Man är ju så svängig med sina tankar i allt detta. När har du testdag?

• Nicka

[quote=75426044][quote-nick]LadyMaria skrev 2015-06-15 22:31:29 följande:[/quote-nick]Jag har testdag på söndag, 15 dagar efter ET.

Tänkte att jag inte skulle tjuvtesta men så fick jag ett spratt och gjorde det ändå. Man är ju så svängig med sina tankar i allt detta. När har du testdag?[/

Den 25/6

• LadyMaria

FAN helvetes jävla skit!!! Ruvardag 11 och blod på pappret... precis som vid alla tidigare ET... har inga i frysen. 3e misslyckade ivf:n, 5e återföringen, 6 embryon.

• Saturnus
    LadyMaria skrev 2015-06-17 09:14:26 följande:

FAN helvetes jävla skit!!! Ruvardag 11 och blod på pappret... precis som vid alla tidigare ET... har inga i frysen. 3e misslyckade ivf:n, 5e återföringen, 6 embryon.

Har du testat? Blöder du mycket. Du kan blöda ändå trots graviditet. Håller tummarna för det!
  • Saturnus

Testade idag på em och fick till min förvåning svagt positivt. Känner mig livrädd att det är fel på stickorna. I morgon bitti blir det test på morgonurin.

Håller tummarna för er andra. Någon fler som tjuvtestar eller är ni duktiga på att hålla ut?

• LadyMaria
    Saturnus skrev 2015-06-17 21:18:49 följande:

Har du testat? Blöder du mycket. Du kan blöda ändå trots graviditet. Håller tummarna för det!

Ja.. det kommer rikligt med färskt blod.. så nu får vi söka oss vidare privat.

Någon som har en klinik att rekommendera?
Svar på tråden IVF 2015 för oss som gjort några försök