• Anonym (Mr & (mrs))

Kvinna knullad av annan man..

Jag och min sambo hade en trekant med en annan man. Jag blev otroligt kåt av att se honom knulla henne bakifrån och på nära håll se hur kuken ryckte när han kom i henne. Ingen av oss vill nu ha trekant med en till tjej som ju ska vara den 'manliga drömmen'.. Min sambo blev också otroligt kåt av att jag såg henne njuta av en annan mans kuk.. Nästa gång ska vi hitta en större kuk och äldre man (50+)bara...

Jag definierar mig inte som undergiven, utan det är det 'förbjudna' som tänder oss..

Är detta totalt freakat? Eller finns det andra där ute som tänder på samma sak?

Du man, har du sett din kvinna knullad och blivit kåt av det? Om inte, skulle du vilja?

Du kvinna, har du blivit knullad framför din man? Om inte skulle du vilja bli det? Hur tror du han skulle ta det?

• Svar på tråden Kvinna knullad av annan man..
  • Anonym (Fem)
    Anonym (ylle) skrev 2015-01-29 00:46:47 följande:
    Nej, det är inte vanligare än man tror.
    Det är sjukt det som TS fantiserar om och det är en ovanlig störning.
    Bara för att du inte gillar det, betyder det inte att det är sjukt och stört. 
    Om du inte har något mer att tillföra tråden så kan du lika gärna vara tyst. 
    Så länge ingen far illa är det inget som angår dig hur andra lever ut sin sexualitet. 
  • Anonym (gottigott)

Har både varit den extra mannen hos flera par, och haft en extra man till mina tjejer (och fd fru) några gånger. Ungefär hälften av de tjejer som jag har haft ihop det med har njutit mycket av det, och jag har bara känt glädje med att ge min kvinna den upplevelsen av vara åtrådd av två män samtidigt. Som person är jag något dominant till min läggning, och jag är både välutrustad, trygg och snygg, så jag har inte haft någon anledning att känna svartsjuka eller oro för att "min kvinna" ska lämna mig, utan snarare tvärt om. 

Har även haft två tjejer vid två tillfällen, och det är en härlig känsla. Problemet är bara att jag har svårt att njuta riktigt mycket av det. Kanske beror det på att jag är man och bara kan göra en sak i taget

...och så till frågan om hur vanligt det är. Det är JÄTTEVANLIGT!!! Kolla bara på BC. Det finns fler par en singeltjejer där.

• Trunk

Det är en dröm vi har och vi är båda över 50. Jag ser gärna min kvinna knullad av en ung kåt kille. Ger henne gärna den känslan att hon är åtrådd för det är hon. Just två killar och en tjej är väl väldigt mycket bättre än tvärtom. Två killar kan hjälpas åt att få kvinnan att njuta. Jag ser mig gärna som passiv i början med filmkameran i handen. 

Nyfiken
  • Anders 386

Min dröm också. Skulle va superhäftigt att se en annan man knulla min fru. Jag är lite binyfiken också, skulle även njuta av att se den andra mannen njuta.

Har själv varit "extraman" en gång för längesen, det var också en häftig upplevelse. 
    Jag har alltid tyckt om att kolla porr, just det där visuella att se andra njuta är nåt av det finaste med i sexet.

• TomNorr

Jag tror att det är en rätt vanlig fantasi, båda för män och kvinnor, det finns ju mycket porr och sexnoveller på detta tema.

Jag tycker att tanken är väldigt spännande och min fru och jag har fantiserad öm det tillsammans. Jag skulle kunna tänka mig att testa det på riktigt, men om det kommer att hända är en annan fråga.

• Anonym (Fem)
    Anonym (Robert) skrev 2015-01-29 09:35:36 följande:
    Tanken har inte slagit dig att det kanske är nåt fel på dig, rent av ett stort jävla fel?
    Det finns ingen normal man som vill se sin fru ha sex med andra.
    På forum som detta kan ljusskygga avvikare skriva om sina sjuka fantasier.
    Tror det handlar om din längtan att få se på andra nakna män.
    En pojkvän kanske är nåt för dig?
    Inlägg 15.
    läs och lär. 
  • Anders 386
    Tanken har inte slagit dig att det kanske är nåt fel på dig, rent av ett stort jävla fel?
    Vad är rätt och vad är fel? Fundera lite på det Robert.

Har du rätt i allt och dom som tycker annorlunda än du har fel?  Solig

Jag skulle iofs tänka mig en pojkvän, men skulle inte välja det framför en kvinna, och det funkar inte med båda, därför avstår jag pojkvännen. Glad
  • Anonym (mhm)
    Tanken har inte slagit dig att man tänder på att se den man älskar njuta?
    Samt att det som får just dig att njuta Robert, inte är samma sak som bringar njutning till andra?

Att sedan tro och tänka så mycket på någonting som du själv uppenbarligen varken tänder på eller har erfarenhet utav, är väl det man brukar kalla att kasta sten i glashus.
  • Anonym (Mr & Mrs)

Vill tillägga att detta inte är ngt vi skulle göra om vi var det minsta osäkra på varandra. Vi gör detta tillsammans och det är vi som har skönt tillsammans, inte en enkel vilja att 'testa andra'. Vi skulle tex aldrig ha ett öppet förhållande (inte för att vi dömer de som har det).

To each their own antar jag...

• Anonym (Bara jag)

Jag tror jag skulle vilja testa en till kille med oss men min man skulle aldrig gå med på något sådant. Vi har väldigt olika syn på sex och gränser inom det.

Svar på tråden Kvinna knullad av annan man..