• Anonym (Mr & (mrs))

Kvinna knullad av annan man..

Jag och min sambo hade en trekant med en annan man. Jag blev otroligt kåt av att se honom knulla henne bakifrån och på nära håll se hur kuken ryckte när han kom i henne. Ingen av oss vill nu ha trekant med en till tjej som ju ska vara den 'manliga drömmen'.. Min sambo blev också otroligt kåt av att jag såg henne njuta av en annan mans kuk.. Nästa gång ska vi hitta en större kuk och äldre man (50+)bara...

Jag definierar mig inte som undergiven, utan det är det 'förbjudna' som tänder oss..

Är detta totalt freakat? Eller finns det andra där ute som tänder på samma sak?

Du man, har du sett din kvinna knullad och blivit kåt av det? Om inte, skulle du vilja?

Du kvinna, har du blivit knullad framför din man? Om inte skulle du vilja bli det? Hur tror du han skulle ta det?

• Svar på tråden Kvinna knullad av annan man..
  • Lever så

Nej men jag sög en annan man när min man knullade mig bakifrån, det var fantastiskt! Jag skulle gärna ha trekant igen och gärna där det pågick lite sex mellan männen också...

Hoppas verkligen få uppleva det!

never a failure always a lesson
  • Anonym (Mr & Mrs)
    Lever så skrev 2015-01-29 21:11:15 följande:

Nej men jag sög en annan man när min man knullade mig bakifrån, det var fantastiskt! Jag skulle gärna ha trekant igen och gärna där det pågick lite sex mellan männen också...

Hoppas verkligen få uppleva det!

never a failure always a lesson
    En av min sambos favoriter oxå..

Nästa gång sätter vi på en ögonbindel och binder henne...
  • Anonym (A)
    Anonym (Kille 33) skrev 2015-01-29 07:01:10 följande:

Har aldrig sett eller testat trekant men jag finner det väldigt upphetsande att se min tjej bli knullad av en annan man precis som ts skriver. Tveksam om det kommer att hända dock men rätt som det är så kanske tidpunkt, plats och allt stämmer så jag får se henne bli knullad.

Om din flickvän är normal så kommer hon sparka ut dig om du föreslår något sådant.
    Bättre att du går och blir påsatt av en man istället din bög!
  • Anonym (Mr & Mrs)
    Anonym (A) skrev 2015-01-29 21:46:07 följande:
    Om din flickvän är normal så kommer hon sparka ut dig om du föreslår något sådant.
    Haha, Anonym Robert....

Skaffa ett liv!!
  • Anonym (Kille 33)
    Anonym (A) skrev 2015-01-29 21:46:07 följande:

Jag är inte intresserad utav att bli knullad av en man själv utan att min flickvän blir knullad av någon annan man. Jag vet inte hur du kunde få till det av min tråd?
  • Sambokille34
    Trunk skrev 2015-01-29 08:02:49 följande:

Det är en dröm vi har och vi är båda över 50. Jag ser gärna min kvinna knullad av en ung kåt kille. Ger henne gärna den känslan att hon är åtrådd för det är hon. Just två killar och en tjej är väl väldigt mycket bättre än tvärtom. Två killar kan hjälpas åt att få kvinnan att njuta. Jag ser mig gärna som passiv i början med filmkameran i handen. 

Hur gammal vill ni att han ska vara , några andra önske mål?
  • Anonym (jaa)

Jag har haft med en till tjej med min sambo och så har jag haft med 2 killar men tyckte inte om det. Men vi båda vill vara med en tjej igen dock är jag gravid så vi kommer nog vänta men skulle vara kul att träffa nån. Men det blir nog vanligare och vanligare med 3kanter

• Deelicious
    nanneN skrev 2015-01-29 00:39:36 följande:

Tro mig, det är vanligare än vad man tror.
    Dock är det få som vågar erkänna det, och ännu färre som vågar leva ut det. :)

Men ni är långtifrån ensamma, slappna av och njut. ;)

Säkert vanligt hos lågutbildade trash-människor men inte högutbildade ordentliga. Normala människor tänder inte på att se sin partner vara otrogen.

Talar av erfarenhet då jag genom ett gemensamt intresse(ett vanligt intresse) fick kontakt med 2 tjejer som var "trashiga" dock såg man ju inte dom som det då eftersom man var kompis med dom men nu när jag tagit en annan väg och lever ett ordentligt liv så ser jag hur skabbiga dom är. Dom var personer som gjorde ALLT.
  • Frökenfrykena
    Deelicious skrev 2015-01-30 13:09:57 följande:
    Säkert vanligt hos lågutbildade trash-människor men inte högutbildade ordentliga. Normala människor tänder inte på att se sin partner vara otrogen.

Talar av erfarenhet då jag genom ett gemensamt intresse(ett vanligt intresse) fick kontakt med 2 tjejer som var "trashiga" dock såg man ju inte dom som det då eftersom man var kompis med dom men nu när jag tagit en annan väg och lever ett ordentligt liv så ser jag hur skabbiga dom är. Dom var personer som gjorde ALLT.
    Haha, skulle precis säga tvärtom!
    Under de år vi har gått på klubbar/träffat andra par och kvinnor kan jag av egen erfarenhet säga att det OFTA just är väldigt framgångsrika/karriärsinriktade människor som vi har träffat. Gissar på att de har mycket med självförtroende/självkänsla i övrigt men vad vet jag;)
  • Angel D

Ärligt. Vad spelar det för roll vad andra tycker? Så länge ni två är överens om vart gränserna går och båda är lika villiga så kör på. Ni skadar ingen.

Svar på tråden Kvinna knullad av annan man..