• ClubbedSpore

    Vänskap/Dejting

    Hej alla! Jag har en liten fundering som jag behöver hjälp med. Det är så att jag jobbar på ett ställe med mycket vikarier, för ett tag sen träffade jag en skithärlig tjej där, vi klickade bra på ett vänskapsplan åtminstone, vi snackade om att hitta på något nån gång. Hon verkade rätt sugen på detta, kändes det som haha. Men jag hann aldrig få hennes nummer, och eftersom hon är vikarie kan det ta ett år tills jag träffar henne igen. Nu till min fundering, vad tycker ni om att leta upp hennes nummer på jobb, och helt sonika smsa henne? Eller är detta alldeles för creepy? Vi är båda i 25 års åldern, dock är jag inte så van vid att ragga. Tacksam för tips och idéer :)

  • Svar på tråden Vänskap/Dejting
  • DenLillaSjöjungfrun

    Du kan lägga till henne på fb och sen skriva ett meddelande till henne. Antingen svarar hon eller så gör hon det inte.

    Det är inte creepy att kontakta henne på de viset.

  • DenLillaSjöjungfrun

    Har ni någon gemensam vän från jobbet, som kanska har hennes nummer?

    Om du sms:ar henne och säger varifrån du fått hennes nummer och att du skulle gärna vilja träffa henne, så går det säkert bra. Inte så konstigt, glöm bara inte skriva vem smset är ifrån, ex: Tom, från jobbet på Ikea eller något.

    Lycka till!

Svar på tråden Vänskap/Dejting