Gravid i Linköping?
Hej ! Jag väntar första barnet 22 maj. Bor i linköping.
Hej ! Jag väntar första barnet 22 maj. Bor i linköping.
Vad mysigt med en liten sommarbebis! Mår du bra då? :)
Jag hoppas med att det släpper snart. Har dessvärre känslan av att jag får dras med det tills det är dags. Mellanmålen är viktiga. Vet du om ni får en pojke eller flicka? Eller väntar ni tills det är dags?.
Jobbigt det där, hoppas du slipper det snart! Jag mådde mycket illa i början men nu har det i princip gått över helt vilket jag är väldigt tacksam över! Kan börja må lite illa om jag slarvar med mellanmål så jag blir för hungrig.
Spännande. Det är spännande att inte veta men smidigt att veta vad det blir så man kan planera.
Vi tog reda på det och väntar en pojke:)
Tack:)
Nu får tiden gärna gå fort så man får träffa den lille snart:)
I början behöver man inte känna något varje dag. Likaså innan ul nr 2 kan det kännas som man inte är gravid. Vet precis hur du känner dig. Men skönt med ett tidigt ul. Kommer gå bra ska du se:)
Knappt haft några symtom idag, blir så nojig :(. Lyckades få ett tidigt ultraljud på måndag. Håller tummarna att allt ser bra ut !
Tror bara det finns på hm. Har inte hittat någon annan stans.
Någon som har tips på var man kan hitta mammakläder i någon fysisk affär i linköping? Tog en liten runda idag men tycker det verkar himla snålt, enda stället som hade lite grejer var h&m. Internet är ju bra annars men tycker bättre om att kunna prova kläderna direkt!
Ja verkligen. Jag beatällde byxor från mom2mom däe hade dom mycket och dom va bra:)
Konstigt tänkt av affärerna! :)
Nej vad jobbigt. Hoppas det blir bättre och att du slipper illamåendet snart.
Händelserik dag: in med nyponsoppa, ut med nyponsoppa, in på gynakuten, ut med urin, in med dropp, ut med blodprover, in till läkaren, ut med snacket, av med byxorna, in med UL-proben, ut med UL-bild på gullig bebis, in på ett lugnt rum och ned i en skön fåtölj. Bonus i slutet: in med Coca-Cola MEN INTE ut med Coca-Cola. y
Grattis!
Hoppas allt är bra! Hur länge sen är det du fick?:)
Hej!
Hoppas att det är ok att jag hänger med på en liten kant här, även om jag slutade vara gravid för en vecka sedan. Sitter här med ett sovandes litet hjärtegryn i knät. Född i v 41+0. Vi bor strax utanför stan och känner aldeles förlite andra småbarnsföräldrar, än så länge iaf ;)