Inlägg från: äppelblomman |Visa alla inlägg
  • äppelblomman

Gravid i Linköping?

Hej! Jag hoppar in här om jag får? Plussade idag efter 3 års känslomässig berg- och dalbana med bl.a. ett antal IVF-försök.. Är sååå lycklig just nu.. Går in i vecka 6 idag tror jag.. :D

• äppelblomman
    casey skrev 2015-03-18 09:02:05 följande:
    Grattis! Va härligt! Va blir de då? En oktoberbebis?:)
    NovemberBarn skrev 2015-03-18 10:32:31 följande:
    Stort Grattis, så roligt!!!!
    Välkommen hit. 

Det måste kännas fantastiskt? Glad
    Cherie skrev 2015-03-18 11:55:21 följande:
    Åh vad härligt! Välkommen hit och massa grattis :)
    Menstruella skrev 2015-03-18 22:07:10 följande:
    Grattis!! :) Känner du av några symtom än?
    Tack alla :) Om jag räknat rätt blir det en novemberbebis.. men det blir bra.. bara det blir en bebis får den komma precis när den vill :D

Det känns helt underbart men även overkligt.. Har nog inte helt fattat det än :)

Jag har (och har haft sedan ca 2 v tillbaka) en hel drös med symptom; ont i brösten, ont i magen, yrsel, illamående, kissnödig, törstig, darrig/skakig känsla i kroppen och svårt att sova igenom hela nätterna.. men vartenda ett av dessa symptom är mer än välkommet! Har ju längtat efter det i flera år nu, hur knäppt det än kan låta :)
  • äppelblomman

Hej!

Jag hoppar in här om det är ok? Första barnet, är nu i vecka 15 (14 + 5) och bf 17/11. En väldigt efterlängtad plutt :D Har mått rätt så dåligt tidigare, men nu har det vänt och är i stället hungrig hela tiden.. Har varit på två ultraljud, och allt ser fint ut, bebisen växer som den ska och tror att jag börjat känna lite rörelser med :)

Någon här som har erfarenhet av gravidyoga samt vattengympa för gravida? Både positiva och eventuellt negativa erfarenheter?

• äppelblomman
    BF-lista 

22/5 maliiin87, 27 år, första barnet, Tannefors 

11/8 Lövet92, 23 år, första barnet, Åtvidaberg

16/8 kottex, 28 år, första barnet, Lambohov 

21/8 Menstruella, 23 år, första barnet, Berga 

23/8 Bakalitenkaka, 28 år, första barnet, Södra Ekkällan 

24/8 Cherie, 28 år, tredje barnet, Ekängen 

28/8 VhS, 28 år, första barnet, Södra Ekkällan 

30/8 casey, 26 år, första barnet, T1 

19/9 IMHO, 36 år, första barnet, Vasastan 

11/10 Rulltrappa, 33 år, fjärde barnet, Lambohov

15/10 Hjärterdam91, 23 år, första barnet, Ekholmen

10/11 Novemberbarn, 29 år, första barnet, Södra Ekkällan

17/11 äppelblomman, 29 år, första barnet, bor på landet straxt utanför Linköping
  • äppelblomman
    Bakalitenkaka skrev 2015-05-25 22:06:57 följande:

Någon som skulle kunna tänka sig att ses om vi styr upp en gemensam fika på stan nån gång snart?

Bara tiden passar så gärna det, vore kul med lite nya vänner i samma "situation" som en själv :)
  • äppelblomman

Jag kan ha svårt att hinna till 18, men kommer gärna vid 18:15-18:30 om det går bra? Så kan ni väl spara en stol vid bordet till mig? :)

Svar på tråden Gravid i Linköping?