Gravid i Linköping?
Hej! Jag hoppar in här om jag får? Plussade idag efter 3 års känslomässig berg- och dalbana med bl.a. ett antal IVF-försök.. Är sååå lycklig just nu.. Går in i vecka 6 idag tror jag.. :D
Hej! Jag hoppar in här om jag får? Plussade idag efter 3 års känslomässig berg- och dalbana med bl.a. ett antal IVF-försök.. Är sååå lycklig just nu.. Går in i vecka 6 idag tror jag.. :D

Hej!
Jag hoppar in här om det är ok? Första barnet, är nu i vecka 15 (14 + 5) och bf 17/11. En väldigt efterlängtad plutt :D Har mått rätt så dåligt tidigare, men nu har det vänt och är i stället hungrig hela tiden.. Har varit på två ultraljud, och allt ser fint ut, bebisen växer som den ska och tror att jag börjat känna lite rörelser med :)
Någon här som har erfarenhet av gravidyoga samt vattengympa för gravida? Både positiva och eventuellt negativa erfarenheter?
Någon som skulle kunna tänka sig att ses om vi styr upp en gemensam fika på stan nån gång snart?
Jag kan ha svårt att hinna till 18, men kommer gärna vid 18:15-18:30 om det går bra? Så kan ni väl spara en stol vid bordet till mig? :)