Inlägg från: Elaela |Visa alla inlägg
  • Elaela

Gravid i Linköping?

Hej tjer, det verkar så att jag har missat träffen. Jag bor också i Linköping. BF 30/10 och det är mitt andra barn.
    Jag fick träffa goda vänner genom familjeliv förra gången jag var gravid och vi fortfarande är i kontakt efter 5 år. Kul och se er

• Elaela

Vad kul casey och Menstruella, ni har 10-11 veckor kvar. Jag är i 19+3 idag och mycket kvar

• Elaela
    IMHO skrev 2015-06-08 17:21:39 följande:
    Välkommen. Jag la in dig i BF-listan som du ser, fast utan ålder för den såg jag inte i något av dina inlägg.

Om 40 min ska ska jag och sambon på storföreläsningen om att föda på Hälsouniversitetetn. Kanske träffar vi någon/några av er där? Några som redan varit där berättade på Espresso House-träffen, att storföreläsningarna kunde rekommenderas .
    Tack IMHO, jag kompleterar listan

BF-lista

22/5 maliiin87, 27 år, första barnet, Tannefors

11/8 Lövet92, 23 år, första barnet, Åtvidaberg

16/8 kottex, 28 år, första barnet, Lambohov

21/8 Menstruella, 23 år, första barnet, Berga

23/8 Bakalitenkaka, 28 år, första barnet, Södra Ekkällan

24/8 Cherie, 28 år, tredje barnet, Ekängen

28/8 VhS, 28 år, första barnet, Södra Ekkällan

30/8 casey, 26 år, första barnet, T1

19/9 IMHO, 36 år, första barnet, Vasastan

11/10 Rulltrappa, 33 år, fjärde barnet, Lambohov

15/10 Hjärterdam91, 23 år, första barnet, Ekholmen

30/10 Elaela, 38 år, andra barnet, Jägarvallen

10/11 Novemberbarn, 29 år, första barnet, Södra Ekkällan

17/11 äppelblomman, 29 år, första barnet, bor på landet straxt utanför Linköping
  • Elaela
    Pinot noir skrev 2015-06-10 11:07:16 följande:

Får man vara med?
    Jag vet inte riktigt vilken vecka jag är i v32 tror jag, plus minus någon vecka. Jag blev galen i början att jag var tvungen att släppa allt med veckor och dagar och bara flyta med.

Välkommen, jag är också ny här. du har gjort bra, mitt problem är att jag följer alla detaljer extra noga och det hjälper inte mycket ska jag säga
  • Elaela

Varför missar jag alla träff Gråter

Jag har inte hunnit titta in här på sistone. Hoppas att allt går bra för er tjejer.
    Ni som är i sista veckorna, det är jätte spännande eller hur?

En fråga, har ni varit på gravidgympa? Vet ni vilken är bättre, det man får informationen från kvinnohälsan eller Monassimskola?

• Elaela
    Lövet92 skrev 2015-08-05 12:03:44 följande:
    Vi får ta och fixa en ny träff :)

Jag har tänkt på det att man glömmer lätt bort att kolla här så ska vi inte fixa en fbgrupp? Alla har ju dock inte fb så vad tycker ni? Jag kan fixa en.

Om du vill gå på vattengympa så rekommenderar jag helt klart Åsa Österberg! Det bästa jag har gjort denna grav :D
    Jag håller med fb grupp låter utmärkt. 
    Tack för tipsen, jag kollar Åsas kurser.
  • Elaela
    Lövet92 skrev 2015-08-06 16:33:19 följande:

Om ni inte vill bli vän så kan ni nu söka på gruppen - gravida/bebisar 2015 Linköping :)

Jag skickade PM på facebook.
  • Elaela

Är det verkilgen så att ingen har skrivit här eller det är jag som inte ser det?

Svar på tråden Gravid i Linköping?