• Anonym (Kille)

    Slickad direkt efter han kommit i dig?

    Hur känner ni tjejer för att killen som just kommit i dig drar sig ur och vill gå ned på dig och ge oralsex. Låter du honom gå ner? Vill du att han går ber på dig? Vill du inte? Varför?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Slickad direkt efter han kommit i dig?
  • Anonym (Linda)

    Vad äckligt! Jag skulle helt tappa respekten för en sådan kille.

  • Anonym (Kille)
    Anonym (Linda) skrev 2015-02-07 07:27:57 följande:

    Vad äckligt! Jag skulle helt tappa respekten för en sådan kille.


    Ok, får man fråga varför?
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Tjej) skrev 2015-02-07 14:21:02 följande:

    Gillar inte oralsex alls så det blir nej.


    Har du haft oralt ned flera killar så du vet ned bestämdhet att det inte är något för dig eller bara någon? Om han vill gå ner på dig då får han inte eller?
  • Anonym (kåten)

    Helt OK!

    Han får ju bara mig att komma när han hunnit före. Ska bara han få komma, eller? Sen lägger man sig och sover?

    Hänt flera ggr här. Han ska ju inte IN i hålet och slicka sen egen sperma.

    Tappa respekten... Ge er!

  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Kille) skrev 2015-02-07 20:07:06 följande:
    Har du haft oralt ned flera killar så du vet ned bestämdhet att det inte är något för dig eller bara någon? Om han vill gå ner på dig då får han inte eller?
    Ja, jag har provat med de flesta jag legat med men har aldrig gillat det. Nu har jag en fast partner och jag säger nej om han vill. Jag ger dock gärna oralsex.

    Kan tillägga att jag kan förstå att vissa tjejer gillar det för killarna har inte varit dåliga på det, men det ger mig ingenting.
  • Anonym (föredrar "fingerfärdighet".)
    Anonym (Tjej) skrev 2015-02-07 23:16:35 följande:
    Ja, jag har provat med de flesta jag legat med men har aldrig gillat det. Nu har jag en fast partner och jag säger nej om han vill. Jag ger dock gärna oralsex.

    Kan tillägga att jag kan förstå att vissa tjejer gillar det för killarna har inte varit dåliga på det, men det ger mig ingenting.
    Precis så är jag också!

    Jag ger jättegärna oralsex, det tycker jag är härligt! Men jag vill inte ha det själv. Jag föredrar att han smeker mig med fingrarna.

    Det handlar inte om att de killar jag haft oralsex med är dåliga på det. Det handlar om att det inte riktigt är min grej.


  • Anonym (Hmm)

    Älskar oralsex. Har aldrig varit med om att någon kille velat gå ner efter han kommit i mig dock så jag vet inte vad jag skulle tycka om det.... Och vid det läget brukar jag redan vara "klar"....oftast brukar jag komma före killen...ibland flera gånger

  • Lever så

    Min man tappar sexlusten så fort han kommit så det skulle aldrig hända. Däremot har han slickat mig när någon annan fyllt mig innan... jag älskar det!


    never a failure always a lesson
Svar på tråden Slickad direkt efter han kommit i dig?