• annikanita

Kom igen alla nutrilettare! :)

Imorgon drar jag igång med nutrilette. jag dricker 5 shakes om dagen. ska försöka hålla iaf 3 veckor. har gjort detta för några år sedan, och rasade i vikt! höll på i månader, med undantag från vissa fuskdagar..

men denna gången behövs mer pepp känner jag.

Alla som vill köra. Kom igen, så följer vi varandra här!! Vi peppar o tipsar.

Beach 2015, Här kommer vi! ;)

Startvikt: 72 kilo, 168cm.

Vad är din?

Och ni som säger att detta inte är hälsosamt och allt det där, ni behöver inte skriva, för det är inget pepptalk..

• Svar på tråden Kom igen alla nutrilettare! :)
  • Anonym (W)
    The past is now skrev 2015-02-08 14:36:01 följande:

Jag hakar på! Dock tänker jag köra 5-2... Jag har provat att köra 2 veckor med enbart påsarna men jag blev så fruktansvärt trött och kände att det var inte bra för mig.

Måndag , Onsdag och fredag blir en sk Nutrilettdagar.

Jag gör även en morgonshake som består av citron, ingefära, gurka, grönt äpple och spirulina.

Oj den shaken lät ju fantastisk! Lust att skriva ett recept typ? Vet att de flesta höftar men jag är värdelös på det :)
  • Anonym (W)
    annikanita skrev 2015-02-08 14:46:53 följande:

Mulberry detox-té tänkte jag prova också. har köpt hem och testar det för första gången imorgon..Någon som testat det, kanske?

Aldrig provat, vart köpte du det? Är det sånt te som man bajsar mycket av? :p
  • annikanita
    Anonym (W) skrev 2015-02-08 14:48:54 följande:

Aldrig provat, vart köpte du det? Är det sånt te som man bajsar mycket av? :p

köpte på ica maxi. haha! ingen aning ????. men man skulle bli piggare, sötsuget ska försvinna, också gå ner i vikt. men mycket möjligt att man bajsar mycket. står inte på förpackningen bara ????
  • The past is now
    Anonym (W) skrev 2015-02-08 14:47:48 följande:
    Oj den shaken lät ju fantastisk! Lust att skriva ett recept typ? Vet att de flesta höftar men jag är värdelös på det :)
    1 grönt äpple, en bit ingefära efter tycke och smak, en halv gurka, halv citron, 1 stjälk selleri (glömde det!!) och sprulina. Man kan om man vill ha i 2 skivor ananas för sötmans skull.

• The past is now

Ang detoxen så har jag den de dagar jag äter riktig mat. Den heter Detoxine och den blandas ut 12 ml i 1,5 liter vatten som man dricker under dagen.

• annikanita
    The past is now skrev 2015-02-08 14:57:53 följande:

Ang detoxen så har jag den de dagar jag äter riktig mat. Den heter Detoxine och den blandas ut 12 ml i 1,5 liter vatten som man dricker under dagen.

okej. tycker du den fungerar bra? är det gott? eller iaf drickbart? ^^
  • Anonym (W)
    The past is now skrev 2015-02-08 14:55:31 följande:

1 grönt äpple, en bit ingefära efter tycke och smak, en halv gurka, halv citron, 1 stjälk selleri (glömde det!!) och sprulina. Man kan om man vill ha i 2 skivor ananas för sötmans skull.

Tack snälla :) ska göra den imorgon!
  • The past is now
    annikanita skrev 2015-02-08 15:01:41 följande:
    okej. tycker du den fungerar bra? är det gott? eller iaf drickbart? ^^
    Ja jag är jättenöjd. Har druckit den i ett par år men ca 6 månaders mellanrum. Den är absolut drickbar!
  • The past is now
    annikanita skrev 2015-02-08 15:06:19 följande:

Får man fråga alla vad era startvikter är? :)

Jag väger mig i morgon men jag är 166 cm kort...:-P
Svar på tråden Kom igen alla nutrilettare! :)